Een kennis heeft mij een best interessante vraag gesteld, klinkt simpel, maar in werkelijkheid zou ik eigenlijk niet weten hoe dit uit te voeren.
Hij is helaas erg ziek en zal in niet al te lange tijd te komen overlijden.
Hij wil een 150GB archief bestand (met fotos, filmpjes, documenten, etc) online zetten (of desnoods ergens on-premise) dat pas na een bepaalde datum (in 2027) toegankelijk mag worden voor zijn nabestaanden.
In eerste instantie dachten wij aan een RAR bestand, op een cloud storage met een wachtwoord, waarvan het wachtwoord somehow pas na een datum beschikbaar zal komen.
Dat laatste weet ik niet hoe dat te realiseren.
Maar als er betere ideeën zijn, horen we dat graag.
Hij vind het in iedergeval zeer belangrijk dat er geen enkele menselijke interactie nodig is om deze informatie vrij te geven. Het moet dus heel statisch automatisch gaan, ongeacht omstandigheden. (dus ook niet via een kennis die dat op desbetreffende datum handmatig gaat uitvoeren)
Vond het wel een interessante vraag waar ik even geen antwoord op had.
Iemand ideeën hierover ?
Hij is helaas erg ziek en zal in niet al te lange tijd te komen overlijden.
Hij wil een 150GB archief bestand (met fotos, filmpjes, documenten, etc) online zetten (of desnoods ergens on-premise) dat pas na een bepaalde datum (in 2027) toegankelijk mag worden voor zijn nabestaanden.
In eerste instantie dachten wij aan een RAR bestand, op een cloud storage met een wachtwoord, waarvan het wachtwoord somehow pas na een datum beschikbaar zal komen.
Dat laatste weet ik niet hoe dat te realiseren.
Maar als er betere ideeën zijn, horen we dat graag.
Hij vind het in iedergeval zeer belangrijk dat er geen enkele menselijke interactie nodig is om deze informatie vrij te geven. Het moet dus heel statisch automatisch gaan, ongeacht omstandigheden. (dus ook niet via een kennis die dat op desbetreffende datum handmatig gaat uitvoeren)
Vond het wel een interessante vraag waar ik even geen antwoord op had.
Iemand ideeën hierover ?