Hallo,
Op 7 April 2025 deze camera volledig via usb opgeladen en gemonteerd. 10 dagen daarna toevallig gekeken en zag dat accu op 62% staat. Camera vervangen op 20 April 2025 en zie dat deze wel wat gaat laden maar niet meer dan 1% per dag (vandaag en gisteren hadden we hele dag zon). Mijn andere Eufy S40 staat altijd op 99-100% opgeladen. Camera staat aan de voorkant (west) en heeft geen obstakels.
Enig idee wat hier nog oorzaak kan zijn? Ik hen nog 3 weken om deze camera te retourneren:strip_exif()/f/image/X0HPdgdBPahgODJYfeLoMQNt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UjDD6Or9NeyGxCXG1akJ5GdD.jpg?f=fotoalbum_large)
Op 7 April 2025 deze camera volledig via usb opgeladen en gemonteerd. 10 dagen daarna toevallig gekeken en zag dat accu op 62% staat. Camera vervangen op 20 April 2025 en zie dat deze wel wat gaat laden maar niet meer dan 1% per dag (vandaag en gisteren hadden we hele dag zon). Mijn andere Eufy S40 staat altijd op 99-100% opgeladen. Camera staat aan de voorkant (west) en heeft geen obstakels.
Enig idee wat hier nog oorzaak kan zijn? Ik hen nog 3 weken om deze camera te retourneren
:strip_exif()/f/image/X0HPdgdBPahgODJYfeLoMQNt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UjDD6Or9NeyGxCXG1akJ5GdD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EI8uSvnyDlKJrWnW6ytnnZCW.jpg?f=fotoalbum_large)