Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viezefru
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 24-05 18:30
Hello allemaal! Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende;

Ik zoek een nieuwe telefoon. Momenteel heb ik de s21fe die in principe prima werkt, maar de batterij is snel leeg (zeker bij navigeren) en de kwaliteit van de camera lijkt achteruit te zijn gegaan. Omdat ik dit jaar voor ong. 9 maanden op reis ga wil ik een nieuwe telefoon. Hierbij is batterij (zal veel moeten navigeren) en camera van belang. Ook mogelijkheid tot esim is een plus

Wat is je budget?
ongeveer 600 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... vooral mooie foto's kunnen nemen en een goede batterij vind ik, in het kader van de reis, het belangrijkst

Wat heb je zelf al gevonden?
Eigenlijk was ik erover uit om een s23+ aan te schaffen. Deze heeft een goede camera en ik heb niet het idee dat de s24 of zelfs de s25 hier grote sprongen heeft gemaakt. Echter, ik kom erachter dat deze niet meer verkocht wordt.
Het formaat moet ook niet te groot zijn, dit vind ik niet handig en volgens mij vallen dan de ultras al af..

Hebben jullie ideeën? Kan ik beter voor een s24 gaan, of misschien zelfs een s25, of hele andere suggesties?

Ik hoor het graag en alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:46
Kan je niet een goede cameraphone doen en dan een. Powerbank erbij? Ben je flexibeler.

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viezefru
caspervc schreef op zondag 27 april 2025 @ 18:52:
Kan je niet een goede cameraphone doen en dan een. Powerbank erbij? Ben je flexibeler.
Het "erge" is, ik heb zelfs een hele goede camera mee. Dus wat dat betreft een luxe probleem..;) maar, in de praktijk heb ik die niet in alle situaties op reis mee. Het is een groot ding en afhankelijk van waar je bent wil je niet altijd te kijk lopen ermee. Vandaar toch de wens voor een goede camera op telefoon. En een powerbank heb ik, maar eigenlijk wil ik die alleen voor in nood gebruiken. De batterij van de s21fe is echt snel leeg na een uur of twee bij navigeren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Laatst online: 12:36
De S25, zonder twijfel. Ik heb de S23FE en S23U gehad, en toen de S24u, en nu de gewone S25. Heel prettig formaat, goede camera, en bijzonder goede accuduur, vooral de testen eens op nalezen. Je kan hem ook zeer regelmatig voor <600 euro kopen (ik heb er vorige maand een voor 350 euro weten te kopen, en daar kreeg ik nog een gratis Tab S6 Lite 2024 bij ook :) )

Hou nl.pepper.com in de gaten voor aanbiedingen zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viezefru
XelaRetak schreef op zondag 27 april 2025 @ 19:12:
De S25, zonder twijfel. Ik heb de S23FE en S23U gehad, en toen de S24u, en nu de gewone S25. Heel prettig formaat, goede camera, en bijzonder goede accuduur, vooral de testen eens op nalezen. Je kan hem ook zeer regelmatig voor <600 euro kopen (ik heb er vorige maand een voor 350 euro weten te kopen, en daar kreeg ik nog een gratis Tab S6 Lite 2024 bij ook :) )

Hou nl.pepper.com in de gaten voor aanbiedingen zou ik zeggen :)
Bedankt! Pepper zit ik inderdaad al op, was helaas te laat toen hij uitkwam met alle stapelkortingen en sinds dien niet echt meer een aanbieding gezien voor een los toestel. Top prijs hoor! Voor dat geld had ik het zeker gedaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Laatst online: 12:36
viezefru schreef op zondag 27 april 2025 @ 19:17:
[...]

Bedankt! Pepper zit ik inderdaad al op, was helaas te laat toen hij uitkwam met alle stapelkortingen en sinds dien niet echt meer een aanbieding gezien voor een los toestel. Top prijs hoor! Voor dat geld had ik het zeker gedaan!
"Rond de 600 euro"

https://nl.pepper.com/aan...hone-mint-354085#comments

Ik zie een match! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Geen eSim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viezefru
Super bedankt voor de headsup! Helaas geen esim is inderdaad wel een ding..we gaan o.a. naar China en daar is een esim met vpn wel van belang..losse sim kan natuurlijk maar ik vind het toch een gedoe elk land weer opnieuw te regelen. Ik wacht nog even af 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!
viezefru schreef op woensdag 30 april 2025 @ 21:29:
[...]

Super bedankt voor de headsup! Helaas geen esim is inderdaad wel een ding..we gaan o.a. naar China en daar is een esim met vpn wel van belang..losse sim kan natuurlijk maar ik vind het toch een gedoe elk land weer opnieuw te regelen. Ik wacht nog even af 😄
Dan haal je een Nederlandse versie? Volgens Samsung is er zelfs Dual eSim support:
https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s25/specs/
SIM Formaat
Nano SIM (4FF), Embedded SIM

Type SIM slot
SIM 1 + SIM 2 / SIM 1 + eSIM / Dual eSIM
Kost 649 Euro.
uitvoering: Samsung Galaxy S25, 128GB opslag Zilver

[ Voor 14% gewijzigd door swhnld op 01-05-2025 19:51 ]

Pagina: 1