Bij mijn schoonouders op vakantie in Spanje wilde ik het wifi-netwerk uitschakelen via de modem. Ik probeerde in te loggen, maar het wachtwoord op de sticker achterop de modem klopte niet. Vervolgens heb ik de modem gereset. Nu kan ik wel inloggen met de gebruikersnaam en het wachtwoord user/user, maar ik krijg slechts beperkte instellingen te zien.
Ik vermoed dat er iets in de configuratie van de modem is gewijzigd. Het gaat om een NUCOM NC-WR644GACV en een Huawei EchoLife HG8310M.
Op dit moment knippert het wereldbol-icoontje op de modem rood. Ook als ik een laptop direct op de modem aansluit, heb ik geen internetverbinding.
Heeft iemand suggesties om dit probleem op te lossen?:strip_exif()/f/image/6I3oWtPDB08OTk2Q0nzut47d.png?f=user_large)
Ik vermoed dat er iets in de configuratie van de modem is gewijzigd. Het gaat om een NUCOM NC-WR644GACV en een Huawei EchoLife HG8310M.
Op dit moment knippert het wereldbol-icoontje op de modem rood. Ook als ik een laptop direct op de modem aansluit, heb ik geen internetverbinding.
Heeft iemand suggesties om dit probleem op te lossen?
:strip_exif()/f/image/6I3oWtPDB08OTk2Q0nzut47d.png?f=user_large)
/f/image/gdlQFw5qZV0LSpj4Rd21thzl.png?f=fotoalbum_large)