Marktplaats: recent gezocht blijft staan

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larrykoning
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 11-06 10:16
Marktplaats heeft een functie 'recent gezocht' in de zoekbalk. Bij mij is dat 'maxi cosi' en het vervelende dat het gezochte maar blijft terugkomen in mijn resultaten, heel irritant. Ik heb geen zoekopdracht open staan, dus daar ligt het niet aan, ook als ik ben uitgelogd blijft het 'recent gezocht' artikel staan en zie ik allemaal maxi cosis verschijnen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik van deze lijst afkom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E5qDpGk5oNAdMO5LlXlQNghWXUI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7R7EHNvhMamFnbHTBJyzmezc.jpg?f=fotoalbum_large

...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Doet die "Verwijder"-knop niets?

Mochten toekomstige zoektermen daarna terugkomen kan het ook de moeite waard zijn om even in de profielinstellingen te kijken, vaak staat daar wel een optie in. (heb zelf geen MP-account meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En is dat alleen op de specifieke computer/mobiel of overal? Log out en gooi je cookies weg.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larrykoning
nee, dit krijg ik op 3 apparaten, cookies al eerder verwijderd en ook mijn browsgeschiedenis, ook als ik uitlog op mijn google account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoek op een aantal heel erg andere dingen en het wordt waarschijnlijk snel vervangen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larrykoning
ben ik al dagen mee bezig, blijft maar terugkomen
Pagina: 1