Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsjo
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 31-08 21:41
Beste Tweakers,

Ik heb een One Plus Nord CE 3 Lite smartphone (mooi apparaat) en heb daar een custom ROM op geïnstalleerd; namelijk de meest recente versie van Lineage OS voor dit apparaat. Alles werkt geweldig tot nu toe, behalve dat ik mijn Triodos Bank app niet aan de praat krijg!

Ik heb het traject doorlopen om mijn systeem te rooten en meerdere bewerkingen gedaan met Magisk en kom nu door de Play Integrity API Checker heen (op alle drie de niveaus) heen maar de Triodos app vertrouwt het helaas nog steeds niet. Zijn hier mensen die ervaring hebben met het aan-de-praat-krijgen van een bank app op een custom ROM die mij misschien verder op pad zou kunnen helpen?

Ik heb nu de meest recente versie van Magisk (app hidden + randomized output name, Zygisk uit en Enforce DenyList ook uit), met de Play Integrity Fix, ReZygisk en Tricky Store (+ Addon) modules geactiveerd en KsuWebUI actief als superuser en ze allemaal volgens een handleiding afgesteld. Ik heb Zygisk etc ingesteld voordat ik de Triodos app heb geïnstalleerd.

Help! Ik zou heel graag deze telefoon voor alles willen gebruiken, inclusief mobiel bankieren! Wie weet mij te verlossen van dit digitale vagevuurtje? Alvast heel erg bedankt.

Malign the Players. Hate the Game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 22:09

SA007

Moderator Tweaking
Dit krijgt een tikje naar AND, lineage is android gebaseerd, daar zit meer kennis, ook zonder google erop.

MME -> AND.