Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb nu nog een Lenovo Legion 5 laptop, maar merk wel echt dat deze op bepaalde games het gewoon niet goed bij kan houden, ik ben hier om een sterkere vervanging te vinden
Ik zal voornamelijk games zoals CK3, Oblivion remaster, Bannerlord, etc spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2k
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
helemaal niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Omdat ik nog niet niet zo ervaren ben in de pc wereld heb ik compleet geen idee welk merk het beste is voor wat. Mijn doel is gewoon om te gamen en een paar achtergrond programma's zoals youtube, google, twitch, etc te kunnen runnen. Wat ik wel weet is dat ik graag 2x monitors wil en een keyboard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben op dit moment van plan om de pc bij Azerty te laten bouwen, het zou dus fijn zijn als alle producten daar te vinden zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag hulp bij het uitzoeken van geschikte onderdelen die passen binnen het budget van 2k~. Ik heb al een wenslijst gemaakt maar heb geen idee of deze optimaal is.
Ik heb nu nog een Lenovo Legion 5 laptop, maar merk wel echt dat deze op bepaalde games het gewoon niet goed bij kan houden, ik ben hier om een sterkere vervanging te vinden
Ik zal voornamelijk games zoals CK3, Oblivion remaster, Bannerlord, etc spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2k
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
helemaal niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Omdat ik nog niet niet zo ervaren ben in de pc wereld heb ik compleet geen idee welk merk het beste is voor wat. Mijn doel is gewoon om te gamen en een paar achtergrond programma's zoals youtube, google, twitch, etc te kunnen runnen. Wat ik wel weet is dat ik graag 2x monitors wil en een keyboard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben op dit moment van plan om de pc bij Azerty te laten bouwen, het zou dus fijn zijn als alle producten daar te vinden zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag hulp bij het uitzoeken van geschikte onderdelen die passen binnen het budget van 2k~. Ik heb al een wenslijst gemaakt maar heb geen idee of deze optimaal is.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Boxed | € 316,75 | € 316,75 |
1 | Moederborden | ASRock B850 LiveMixer WiFi | € 196,14 | € 196,14 |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5070 Ti 16GB GDDR7 OC Edition | € 1.049,- | € 1.049,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 501 Airflow Window Black | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 28,80 | € 28,80 |
1 | Ventilators | be quiet! Pure Wings 3 PWM, Zwart, 140mm | € 11,13 | € 11,13 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 105,33 | € 105,33 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GT 850 watt, Zwart | € 95,01 | € 95,01 |
1 | SSD's | Lexar NM710 2TB | € 106,90 | € 106,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.993,96 |