Ik was net eens aan het kijken naar de staat van prijzen van gaming handhelds en het viel me op dat het goedkopere Z1 model van de Asus ROG Ally een erg positieve review score heeft. Dat model staat echter bekend om dat het voor bijna niemand een goed idee is om die te kopen omdat hij heel veel zwakker is dan zijn Z1e broertje, eigenlijk alleen als je echt alleen maar hele simpele indie/oude games speelt of alles streamt. Het blijkt echter dat alle reviews die daar staan ook over de Z1e variant gaan. De redactie review noemt de goedkopere Z1 versie wel maar de review gaat over het Z1e model.
Ik snap dat het in veel gevallen nuttig is om producten te linken en in dit geval kan het nog steeds wat zeggen over het scherm en de behuizing en zo, maar ik denk dat dit een beetje een verkeerd beeld geeft. Wellicht beter om het los te koppelen in dit geval? Beter geen reviews dan reviews die mensen kunnen doen denken dat het een fantastisch apparaat is om dan van een koude kermis thuis te komen omdat ze zich niet realiseerden dat één letter minder zoveel verschil zou maken.
uitvoering: ASUS ROG Ally, Ryzen Z1 Wit
Ik snap dat het in veel gevallen nuttig is om producten te linken en in dit geval kan het nog steeds wat zeggen over het scherm en de behuizing en zo, maar ik denk dat dit een beetje een verkeerd beeld geeft. Wellicht beter om het los te koppelen in dit geval? Beter geen reviews dan reviews die mensen kunnen doen denken dat het een fantastisch apparaat is om dan van een koude kermis thuis te komen omdat ze zich niet realiseerden dat één letter minder zoveel verschil zou maken.
uitvoering: ASUS ROG Ally, Ryzen Z1 Wit
Gamertag: FinrazielNL