Ra2 vraagje.

Pagina: 1
Acties:

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
Wat moet ik doen tegen een masaal prism tank aanval met rang 1 en anti air backup?
Ik kreeg vandaag flink wat klappen door die combo.

Mijn enemy infiltreed een warfactory zodat hij tanks kan bouwen met rang 1.
Dan bouwt hij een stuk of 15 prism tanks en wat ifv's voor anti air.

Ik speel altijd russian.
Wat kan ik het beste doen om hem te stoppen?
Zelfs een counterstrike met apocalypse tanks kan hij makkelijk afweren met die prism combo

Thy will see the light...

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 13:28
wat dacht je van het beschermen van je basis?

Strava | AP | IP | AW

• 7th
Ik ben meer een aanvaller.
Oh ja als ik op de defense tour ga dan krijg je dus een lightning storm op je basis.

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Zooitje Rhino's en terrordrones (evt nog een handje Apocalypses), + inge-wall-de Teslacoils voor backup. Voor iedere aanval bestaat een verdediging.

Verwijderd

En dan volgt nu de oplossing: De prism-tanks moeten uit RA2. Wat irriteer ik me aan die dingen zeg, ze zijn veel te sterk en daarbij hebben ze ook nog een groter bereik dan andere units dus worden ze nooit geraakt.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 13:28
veel te sterk? Grapjas.. een schot met een rhino en ze zijn kapot men.. maar keep goin' je leert het wel :)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 20:25 schreef webkabouter het volgende:
veel te sterk? Grapjas.. een schot met een rhino en ze zijn kapot men.. maar keep goin' je leert het wel :)
Het probleem is dat die Rhino al kapot is voordat hij ze kan raken, ik weet er alles van, heb er nog nooit mee verloren. Ook zo kut is dat de Sovjets geen air-units hebben. Eigenlijk vindt ik de Sovjets veel stoerder, maar ik weet dat ik er mee verlies... ;(

Verwijderd

je kan die tank`s aflijden B.V een hondje en met met yuri`s proberen + plus wat tesla coils

Verwijderd

RA2 is heel simpel, je moet van je lichtste (goedkoopste) tank de Rhino dus 30 maken. Dan mol je alles en iedereen ook een combo van hooguit 5 prismtanks (de computer maakt er nooit meer). De AI van die spellen is werkelijk bedroevend slecht, totaal geen militaire strategie. Maar goed voor de rest wel een aardig spel

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Zorg er voor dat je meteen als jij je barrack hebt een stuk of 4 honden te maken.... infiltreerd ie niet meer zo lekker!!! En Yuri's (owyeah that's me) kunnen ook spys oppikken! Dan weer net zo hard terug sturen!

Tegen prisms zijn apocalyps rete goed

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• 7th
Effe voor de duidelijkheid.Ik speel tegen een mens.Niet tegen ai dus zeker wel meer dan 5 prism combo.Zoals ik zei een 15+ prism combo.

Rinho's komen niet eens dichtbij bij rang 1 of hoger prism tanks.

8 apocalyps vs 15 prism's= veel geld verlies voor de rus 8-(

Mijn tegen stander infiltreerd niet mij maar 1 van de 3 ai's die we ook altijd laten mee vechten in onze free for all.

Ik hoop dat die nieuwe siege choppers in yuri's revenge gehakt maak van die kut prism tanks.

Pagina: 1