"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
In de tekst komt naar voor dat LineageOS geen native android is en dat /e/OS een alternatief is voor Android. Dit zou wijzen dat het andere OSen zijn, wat incorrect is. Beiden zijn android implementaties, alleen zijn het deGoogled versies (dus eigenlijk zelfs meer native/vanilla dan al de rest van Android implementaties).
Ze zijn gebaseerd op AOSP (Android Open Source Project), net zoals Android (tm) zelf ook. Alleen heeft Android (tm) ook nog allerlei proprietary zooi van Google aan boord. Van sommige van die zooi is een FOSS implementatie beschikbaar.Mortis__Rigor schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 09:33:
In de tekst komt naar voor dat LineageOS geen native android is en dat /e/OS een alternatief is voor Android. Dit zou wijzen dat het andere OSen zijn, wat incorrect is. Beiden zijn android implementaties, alleen zijn het deGoogled versies (dus eigenlijk zelfs meer native/vanilla dan al de rest van Android implementaties).
Het blijft nogal verwarrend omdat we het altijd maar Android noemen en dat als de facto standaard zien.
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
@TijsZonderH , misschien een domme vraag... maar is er een url naar de database waar de screencaptures uit komen?
Ah gevonden, onderaan het forum (misschien handig om linkje te maken voor niet ervaren forum bezoekers?
Ah gevonden, onderaan het forum (misschien handig om linkje te maken voor niet ervaren forum bezoekers?

[ Voor 32% gewijzigd door verwoest op 03-05-2025 10:45 ]
Sorry, ik had deze gemist in mijn vakantie! Maar ik kan er helaas toch niets aan doen, als een poll eenmaal online staat kan ik die niet zomaar wijzigen.Meg schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 07:33:
Artikel: review: Weg van big tech: tweakers maken complete gids met Europese alternati...
Auteur: @TijsZonderH
In het artikel staat een poll (Wat is de beste alternatieve e-maildienst?) met tweemaal de optie Mailbox. Dit lijkt me een foutje te zijn, tenzij het twee verschillende applicaties zijn met dezelfde naam.
Voor een volgende keer, dubbel checken dus.TijsZonderH schreef op maandag 12 mei 2025 @ 10:02:
[...]
Sorry, ik had deze gemist in mijn vakantie! Maar ik kan er helaas toch niets aan doen, als een poll eenmaal online staat kan ik die niet zomaar wijzigen.
Pagina: 1