Probleem met Facebook e-mailadres dat niet meer bestaat

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrips
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 26-04 21:36
Hallo beste mensen
Facebook. Ik vrees dat ik een onoplosbaar probleem heb.
Ik wil mijn oude e-mailadres verwijderen op FB, maar dat lukt niet omdat dit adres niet meer bestaat. Dus kan ik ook geen nieuw wachtwoord aanvragen, want de bevestiging wordt naar het oude adres gestuurd.
Ik heb daar wel een nieuwer adres, maar ik weet niet hoe ik dat kan activeren...
Heel lastig. Snap iemand mij, en weet iemand een oplossing?

hoopvol in afwachting...

schrips

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:35
Kun je het oude mailadres opnieuw aanmaken/activeren? Anders ben je overgeleverd aan de niet bestaande support van Meta en zit je vast. Account vergeten en een nieuwe aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrips
Andros schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 19:33:
Kun je het oude mailadres opnieuw aanmaken/activeren? Anders ben je overgeleverd aan de niet bestaande support van Meta en zit je vast. Account vergeten en een nieuwe aanmaken.
oke.. bedankt!

klopt het dat je een tweede mailadres op FB kunt hebben? ik zie dat nl wel staan, maar weet niet hoe ik dat kan activeren zonder dat ik wachtwoord van het oude adres moet invoeren (dat ww weet ik trouwens niet meer)

maar goed, jij zegt dat ik het gewoon moet vergeten, als niks meer lukt
dat zal ik doen, als het echt niet anders kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:29
Moet zeggen dat ik laatst gezeik had met mijn Instagram account, en nadat ik betaalde voor Meta Verified ik met een echt persoon heb kunnen spreken/chatten.

Daarna gewoon opgezegd uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:03
Om welk domein gaat het? Veel ISPs geven de adressen weer vrij na afloop van een abonnement en zijn dan weer door een ander te claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrips
De_Bastaard schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 20:09:
Moet zeggen dat ik laatst gezeik had met mijn Instagram account, en nadat ik betaalde voor Meta Verified ik met een echt persoon heb kunnen spreken/chatten.

Daarna gewoon opgezegd uiteraard.
met een echt persoon, dat wil ik ook wel..
hoe kom je daar?
en wat heb je opgezegd, de Meta Verified?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrips
hcQd schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 20:10:
Om welk domein gaat het? Veel ISPs geven de adressen weer vrij na afloop van een abonnement en zijn dan weer door een ander te claimen.
het gaat om Ziggo (Home)
hm, dat zou ik inderdaad kunnen proberen

ik vind het een zo lullig idee dat mijn FB account eeuwig blijft bestaan (tot het einde der tijden, welteverstaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:03
home.nl adressen zijn helaas niet meer aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:29
schrips schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 20:32:
[...]

met een echt persoon, dat wil ik ook wel..
hoe kom je daar?
en wat heb je opgezegd, de Meta Verified?
Jep. Gewoon via Facebook of instagram aanvragen en dan €16 betalen geloof ik. Met meta verified mag je support tickets inschieten en dan kom je al een heel eind. Andere optie is om aan te geven dat je account of mail gehacked is en lukt het misschien ook nog wel, zonder verified

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrips
De_Bastaard schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 20:37:
[...]

Jep. Gewoon via Facebook of instagram aanvragen en dan €16 betalen geloof ik. Met meta verified mag je support tickets inschieten en dan kom je al een heel eind. Andere optie is om aan te geven dat je account of mail gehacked is en lukt het misschien ook nog wel, zonder verified
oke ook een goed klinkende tip
heel erg bedankt
Pagina: 1