Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Topicstarter
Mijn Youtube app laat in de home feed niet automatisch filmpjes zien. Blijft leeg. Ik moet elke keer opnieuw zoeken naar iets, en dan nog vult ie mijn Home feed niet met vergelijkbare content.

Een 2e punt: hij zet ook constant uit zichzelf de Pause watch history en Pause search history aanen Allowed personalized ads gaat automatisch uit in het History & Privacy tabblad.
Ook bij Manage settings waarbij ik Youtube history op ON heb gezet, wordt automatisch naar Off gezet als ik de app een tijdje niet gebruik en daarna opnieuw opstart.

Ik gebruik Youtube zonder account, en via de desktop (mozilla) werkt dit wel gewoon. Ik zoek 1x naar een filmpje, en daarna krijg ik genoeg dingen in mijn Home feed te zien wat te maken hebben met hetgeen waar ik naar zocht. Tenzij ik natuurlijk de PC afsluit en opnieuw opstart. Maar dat heeft met cookies te maken.
Sinds een laatste update van de Youtube app werkt dat niet meer.

Even voor de achtergrond: ik gebruik Youtube Revanced, maar dat is nooit een issue geweest, en nu ineens wel.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
En wat heb je al geprobeerd? Denk aan app opnieuw installeren, cache wissen e.d. acties?

Plus wat voor merk/model telefoon en welke versie Android heb je erop staan alsmede welke versie van de Play Systeem Services (kun je in de instellingen vinden als je erop zoekt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Topicstarter
swhnld schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 11:54:
En wat heb je al geprobeerd? Denk aan app opnieuw installeren, cache wissen e.d. acties?

Plus wat voor merk/model telefoon en welke versie Android heb je erop staan alsmede welke versie van de Play Systeem Services (kun je in de instellingen vinden als je erop zoekt)?
Yup. Cache geleegd, app eraf gegooid, opnieuw geinstalleerd, zelfs een oude youtube versie geinstalleerd en gepatched met Youtube Revanced manager...

Geen idee hoe dit wat toevoegt, maar ok: kep een Oneplus 7T Pro (HD1913), Android12, OxygenOS 12.1. Er worden dus geen updates meer voor deze telefoon uitgebracht, dit is de allerlaatste versie.
Play System services...kan ik met geen mogelijkheid vinden, wel de Google Play Services: 25.14.34.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Je kunt het op de github pagina van de Revanced app melden als bug/issue. Daar kunnen ze je hoogstwaarschijnlijk beter helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
En als je het met de kale versie van YT probeert, werkt het dan wel goed, of niet.

PS, voordeel als we het toestel weten is dat specifieke antwoorden gegeven kunnen worden (vanwege verschillende schillen op Android en hun beperkingen en toevoegingen). Net als de OS versie, stel het is een bekend probleem met Android 12.1....
Uiteraard kan het ook geen toegevoegde waarde hebben, maar meer info is beter dan te weinig.