Gisteren de sleutels gekregen van mijn "nieuwe" sociale huurwoning. Bezig met de voorbereidingen voor het schilderwerk. Plan was om een wand tussen woon- en slaapkamer die nu antraciet is een andere kleur te geven. Nu had ik al wel wat scheuren gezien maar bij nadere inspectie lijkt die scheur van onderaan de ene muur via het plafond door te lopen naar onderaan de andere muur. Tussen de muur en de buitenmuur kan ik er mijn vinger in steken. Het lijkt ooit opgevuld met pur en daarna dicht gesmeerd met plamuur.
Appartementencomplex is 11 jaar oud. Ik zit op de tweede (bovenste) verdieping.
Inmiddels reparatieverzoek gestuurd aan de woningbouwcorporatie. Geen idee nog of en zo ja wat ze eraan doen maar ik vermoed niet veel meer dan opnieuw dichtsmeren met plamuur. Is er iets zinnigs over te zeggen hoelang dat goed blijft? Stel dat ik er nu dure verf op smeer dan zou ik het wat zonde vinden als het er over een paar maanden of jaar weer niet uitziet.
De vorige bewoner was de eerste huurder.
De scheur is aan beide kanten zichtbaar maar aan de kant van de slaapkamer veel meer. De foto's zijn dan ook van de zijde van de slaapkamer.
:strip_exif()/f/image/cjWIoSWcO3B76LGV5qp4ra4z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PO5kXHrNXOXHau3zTDZGK9eH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sLbQhah61YAM7Ji2NHnmvG8E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8Id7J48cdgPuXe7YFNGK1XBI.jpg?f=fotoalbum_large)
Appartementencomplex is 11 jaar oud. Ik zit op de tweede (bovenste) verdieping.
Inmiddels reparatieverzoek gestuurd aan de woningbouwcorporatie. Geen idee nog of en zo ja wat ze eraan doen maar ik vermoed niet veel meer dan opnieuw dichtsmeren met plamuur. Is er iets zinnigs over te zeggen hoelang dat goed blijft? Stel dat ik er nu dure verf op smeer dan zou ik het wat zonde vinden als het er over een paar maanden of jaar weer niet uitziet.
De vorige bewoner was de eerste huurder.
De scheur is aan beide kanten zichtbaar maar aan de kant van de slaapkamer veel meer. De foto's zijn dan ook van de zijde van de slaapkamer.
:strip_exif()/f/image/cjWIoSWcO3B76LGV5qp4ra4z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PO5kXHrNXOXHau3zTDZGK9eH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sLbQhah61YAM7Ji2NHnmvG8E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8Id7J48cdgPuXe7YFNGK1XBI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YHwWT169b3DG2BEkziXAMCTz.jpg?f=fotoalbum_large)