Nadat ik mijn pc gisteren goed werkend heb afgesloten wil hij vandaag niet meer opstarten. Ik heb 2 bootschijven maar geen van de 2 werkt meer. Zodra ik in het Gigabyte bios scherm kom druk ik altijd op F12 om de betreffende bootschijf te selecteren en het viel me op dat het nu heel lang duurt voordat ik in het bootscherm kom. Uiteindelijk lukt het wel en als ik daar mijn meest gebruikte bootschijf selecteer dan blijft hij hangen in het zwarte scherm met het blauwe Windows logo. De ronde bolletjes blijven wel draaien maar na ruim een uur staat 'ie daar nog steeds op.
Als ik mijn andere bootschijf selecteer kom ik in hetzelfde scherm maar nu staat er "Automatisch herstel voorbereiden" met de draaiende bolletjes en na een hele lange tijd krijg ik een BSOD met de foutmelding Driver pnp watchdog. Via deze site https://www.drivereasy.co...r-pnp-watchdog-easily/#f1 wilde ik het stappenplan doorlopen maar bij Fix 1 kan ik de IDE configuration niet vinden. Mijn Sata mode selection staat op AHCI en de enige andere optie die ik heb is Intel RST premium with Intel optane system acceleration. Of zit ik nu heel ergens anders?
In de bios staan mijn schijven niet bij Boot option priorities maar wel bij Hard drive bbs priorities en bijBoot override.
Dit zijn mijn specs:
Intel(R) Core(TM) i7-8700K CPU @ 3.70GHz 3.70 GHz
32 GB RAM G.Skill
Windows 10 Pro X64
Heeft iemand suggesties wat ik kan doen om mijn pc te reanimeren?
Als ik mijn andere bootschijf selecteer kom ik in hetzelfde scherm maar nu staat er "Automatisch herstel voorbereiden" met de draaiende bolletjes en na een hele lange tijd krijg ik een BSOD met de foutmelding Driver pnp watchdog. Via deze site https://www.drivereasy.co...r-pnp-watchdog-easily/#f1 wilde ik het stappenplan doorlopen maar bij Fix 1 kan ik de IDE configuration niet vinden. Mijn Sata mode selection staat op AHCI en de enige andere optie die ik heb is Intel RST premium with Intel optane system acceleration. Of zit ik nu heel ergens anders?
In de bios staan mijn schijven niet bij Boot option priorities maar wel bij Hard drive bbs priorities en bijBoot override.
Dit zijn mijn specs:
Intel(R) Core(TM) i7-8700K CPU @ 3.70GHz 3.70 GHz
32 GB RAM G.Skill
Windows 10 Pro X64
Heeft iemand suggesties wat ik kan doen om mijn pc te reanimeren?