Ben er spuugzat van. Wekelijks wordt ik gebeld door dat grafbedrijf. Heb op hun website al een formulier ingevuld om al mijn gegevens te laten verwijderen, maar het helpt niets. De telefoonterreur houdt niet op. Hoe stop ik dit?
Vraag
Alle reacties
Ben je aangemeld bij KVK met je nummer?
Ik had precies zelfde gedonder, tot ik mijn nummer bij KVK veranderde, toen hield het op
Ik had precies zelfde gedonder, tot ik mijn nummer bij KVK veranderde, toen hield het op
Land van het eeuwige vuur
Ja, maar mijn 06 staat niet openbaar daar volgens mij.Noob_Saibot schreef op donderdag 24 april 2025 @ 20:21:
Ben je aangemeld bij KVK met je nummer?
Je kan je 06-nummer verwijderen bij KVK, of een simkaart kopen en dat nummer invullen en daarna nooit gebruiken. Bedrijven kunnen gewoon je gegevens kopen van de KVK en zo aan je nummer komen.nielsgeode schreef op donderdag 24 april 2025 @ 20:25:
[...]
Ja, maar mijn 06 staat niet openbaar daar volgens mij.
☀️ 6440 Wp zuid | 🌡️ Stiebel Eltron WPL 15 ACS, HM Trend | Home Assistant
Als het Ziggo zelf is die belt, zeg dat je moet overleggen met je bewindvoerder omdat je momenteel in de schuldsanering zit omdat je de huur een half jaar niet hebt betaald vanwege een gokverslaving die je hebt opgelopen in de bajes vanwege oplichting, verzekeringsfraude en ID fraude.nielsgeode schreef op donderdag 24 april 2025 @ 20:18:
Ben er spuugzat van. Wekelijks wordt ik gebeld door dat grafbedrijf. Heb op hun website al een formulier ingevuld om al mijn gegevens te laten verwijderen, maar het helpt niets. De telefoonterreur houdt niet op. Hoe stop ik dit?
Verzin een leuk lulverhaal. Belangrijk is om te noemen dat er een bewindvoerder is, een schuldsanering, grote betaalachterstand en geldfraude . Dat zijn vier rode vlaggen voor een bedrijf om je als klant te willen hebben. Zij willen je dan op een zwarte lijst hebben en willen je dan niet meer als klant hebben.
Mocht dát ook niet werken, scheld dan een paar keer beter dan een zeeman in de telefoon. Dan kom je ook op hun interne zwart lijst...
7400 Wp op het dak
Tot ik ooit verhuis naar een plek zonder glasvezel en ik alleen nog Ziggo kan kiezen...Theo schreef op donderdag 24 april 2025 @ 20:34:
[...]
Als het Ziggo zelf is die belt, zeg dat je moet overleggen met je bewindvoerder omdat je momenteel in de schuldsanering zit omdat je de huur een half jaar niet hebt betaald vanwege een gokverslaving die je hebt opgelopen in de bajes vanwege oplichting, verzekeringsfraude en ID fraude.
Verzin een leuk lulverhaal. Belangrijk is om te noemen dat er een bewindvoerder is, een schuldsanering, grote betaalachterstand en geldfraude . Dat zijn vier rode vlaggen voor een bedrijf om je als klant te willen hebben. Zij willen je dan op een zwarte lijst hebben en willen je dan niet meer als klant hebben.
Mocht dát ook niet werken, scheld dan een paar keer beter dan een zeeman in de telefoon. Dan kom je ook op hun interne zwart lijst...
Ik heb een keer gehad, belden ze ‘s avonds en 10 minuten later weer Ziggo, maar dan door een andere medewerker
Dat is dan een ander adres.nielsgeode schreef op donderdag 24 april 2025 @ 20:36:
[...]
Tot ik ooit verhuis naar een plek zonder glasvezel en ik alleen nog Ziggo kan kiezen...
En anders is Tmobile 4thuis dan een waardig alternatief..
7400 Wp op het dak
Waardig qua snelheid misschien maar niet qua latencyTheo schreef op donderdag 24 april 2025 @ 20:48:
[...]
Dat is dan een ander adres.
En anders is Tmobile 4thuis dan een waardig alternatief..
nielsgeode schreef op donderdag 24 april 2025 @ 20:36:
[...]
Tot ik ooit verhuis naar een plek zonder glasvezel en ik alleen nog Ziggo kan kiezen...
*knip* Het is hier niet de HK.
[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 24-04-2025 21:56 ]
Dat helpt niet tegen die louche telefoonterreurtoko's, die negeren gewoon dat je gezegd hebt dat je niet gebeld wilt worden. (Ik neem voor het gemak even aan dat je niet door ziggo zelf gebeld wordt maar "namens ziggo", op dezelfde manier als ik jaren "namens KPN" gebeld werd. Ziggo zélf zou zich beter moeten gedragen.)nielsgeode schreef op donderdag 24 april 2025 @ 20:25:
[...]
Ja, maar mijn 06 staat niet openbaar daar volgens mij.
Het enige wat helpt is je nummer volledig weghalen, en zelfs dan duurt het even omdat men die lijsten periodiek ophaalt. Maar inmiddels word ik eigenlijk nooit meer gebeld.
[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 24-04-2025 21:35 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Volgens mij is het wel mooi zo. We snappen TS zijn frustratie maar met een topicstart zoals deze gaat het niveau nergens over. Gelukkig zijn er al wat tips geplaatst maar voor nu beschouw ik het topic als een rant waar we weinig mee kunnen.
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.