DVR-9208HFI-A beelden terugkijken via web

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revelc
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19-06 17:47
Hallo experts,
Ik heb hier een oude cctv recorder, waarvan inlogcode niet meer bekend was
Heb backup batt, er even uitgehaald,toen kon ik via het standaard wachtwoord 668648 weer inloggen.
Ook kon ik na het aansluiten van netwerkkabel inloggen op de interne webserver, kan ook alle dingen aanpassen en veranderen.
Alleen kan met geen mogelijkheid de opgeslagen beelden bekijken via webserver, terwijl ik de beelden wel kan terug zien, met monitor aan de recorder zelf.
Is dat niet mogelijk ? moet ik daar iets speciaals voor installeren ofzo ?
Wie geeft mij een hint.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zou je ons eerst een hint kunnen geven over welke hardware het precies is? Bij het zoeken op het typenummer in de titel komt ik eigenlijk alleen jouw topic tegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Klinkt als een oud apparaat die misschien niet de mogelijkheid heeft om beelden via het netwerk terug te kijken. Al is het wel vreemd om alleen instellingen via het web te kunnen aanpassen.
Het kan ook zijn dat het protocol of de methode om beelden terug te kijken niet meer door je browser worden ondersteund, al krijg je dan meestal een melding.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 19-09 15:08
Op basis van de weinige informatie zou ik vermoeden dat de video formaat niet ondersteund wordt in de browsers.

Krijg je iets van een foutmelding te zien?

Stel je vergeet even alles wat je weet en je leest je eigen bericht met een leeg hoofd. Welke vragen krijg je hier uit?

Als ik google naar het apparaat is er vrij weinig te vinden

[ Voor 17% gewijzigd door Duke of Savage op 25-04-2025 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 22:00
Volgens mijn Google is het merk Linovision (Of Hinovision):
https://www.slideshare.ne...rsion-2014-aug/38489177#2

De term "HFI" doet vermoeden dan het door Chinese OEM fabrikant "HFI" is gemaakt. Als je zoekt met "HFI DVR-9208" kom je hetzelfde apparaat onder verschillende merken tegen. Wat overigens slecht nieuws is voor (online) support.

Gezien de leeftijd van het apparaat vermoed ik dat de functie "terugkijken via http" simpelweg niet geïmplemteerd is. Dat maakt het zo goed als onmogelijk om te beelden via web terug te kijken, tenzij er ooit een update is uitgebracht die het wel mogelijk maakt. Maar probeer die maar eens te vinden...

imho is je beste optie het loshalen van de schijven en die aansluiten op een andere computer en dan proberen of je dan wel bij de beelden kan.

Spel en typfouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revelc
Staat idd geen merk op, alleen typenummer op stickertje op onderkant.
Lijkt dat het dat type wel is, lijkt als 2 druppels water erop.
Van de eigenaar kreeg ik wel te horen, dat hij vroeger wel gewoon terug kon kijken op zijn laptop
die met speciaal aangelegde netwerkkabel was verbonden, hij wist niet meer of dat nu via een apart prg. op de laptop was, voor mobiel wist ie nog dat het via gdmss lite ging, dat bestaat niet meer, dat zou nu dmss zijn, heb de uitleg pdf die er voor is gevolgd, account aangemaakt maar lukt niet om met serienummer een apparaat toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revelc
Via DMSS op telefoon lukt het nu om de opgenomen beelden te bekijken,
Via div programma’s op laptop lukt nog niet Helaas.
Pagina: 1