We zijn al een tijdje op zoek naar eetkamerstoelen.
Maar òf het onderstel is niet goed (vooral de kleur), òf de zitting en leuning zijn niet naar ons zin.
De zitting en de leuning zijn het belangrijkste, maar we willen wel dat de stoelen een mooi geheel zijn met de tafel.
Nu zitten we eraan te denken om stoelen te kopen met een zwart draaibaar onderstel en deze zelf te spuiten.
De onderstellen zijn meestal gespoten. Een enkele keer ook gepoedercoat.
Al die onderstellen zitten bijna allemaal met 4 schroeven vast (je moet ze vaak ook zelf in elkaar zetten)
Ze zijn te koop in zwart, maar wij willen ze in brons, net als de kleur van onze tafelpoot.
Soms zijn ze er ook in een beige onderstel. Zou dit beter zijn als basis?
Mijn belangrijkste vraag is of dit een beetje goed te doen is door ons zelf?
Of moet ik toch naar een spuitbedrijf?
Maar òf het onderstel is niet goed (vooral de kleur), òf de zitting en leuning zijn niet naar ons zin.
De zitting en de leuning zijn het belangrijkste, maar we willen wel dat de stoelen een mooi geheel zijn met de tafel.
Nu zitten we eraan te denken om stoelen te kopen met een zwart draaibaar onderstel en deze zelf te spuiten.
De onderstellen zijn meestal gespoten. Een enkele keer ook gepoedercoat.
Al die onderstellen zitten bijna allemaal met 4 schroeven vast (je moet ze vaak ook zelf in elkaar zetten)
Ze zijn te koop in zwart, maar wij willen ze in brons, net als de kleur van onze tafelpoot.
Soms zijn ze er ook in een beige onderstel. Zou dit beter zijn als basis?
Mijn belangrijkste vraag is of dit een beetje goed te doen is door ons zelf?
Of moet ik toch naar een spuitbedrijf?
:no_upscale():strip_exif()/f/image/ye7mUXmZFank6nTa3xn96o0z.webp?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Rzaan op 24-04-2025 15:06 ]