If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington
Hangt natuurlijk van de grootte van fiets en scherm af, maar ik denk gemiddeld zo'n 150 cm aangezien je over het scherm heen kijkt.
Dat zijn inderdaad wel afhankelijke factoren, maar als ik een antwoord heb kan ik met een slag om de arm wel wat doen.ASW1 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 12:53:
Hangt natuurlijk van de grootte van fiets en scherm af, maar ik denk gemiddeld zo'n 150 cm aangezien je over het scherm heen kijkt.
We hadden een box op het oog van 1.33m binnenhoogte en die leek mij al laag en dat blijkt dus wel met jouw antwoord.
If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington
Mijn inschatting is tussen de 150 cm en 160 cm. Het is een beetje afhankelijk van de maat van de fiets.
Voor je huidige fiets meet de hoogte van de grond naar het stuur. En voeg er ongeveer 40 cm bij. Dan zit je wel veillig.
Voor je huidige fiets meet de hoogte van de grond naar het stuur. En voeg er ongeveer 40 cm bij. Dan zit je wel veillig.
perfect, dank!fietser1997 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 13:04:
Mijn inschatting is tussen de 150 cm en 160 cm. Het is een beetje afhankelijk van de maat van de fiets.
Ook simpele korte vragen kunnen bij de fietsenmaker gesteld worden, zelfs over de optimale zithoogte van je vrouw op de fiets. Topic gaat hiermee dan ook op slot.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()