Beste gaming/tv setup voor camper

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik12
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-07 23:10
Ik ben op zoek naar een klein scherm voor in onze camper. Kleiner dan 32 inch. Ik wil er graag op tv kijken, maar ook kunnen gamen met een ps5. Heeft iemand goed advies? Is het verstandig om een monitor of een tv aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleychui
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:11
Het kan beide, ligt helamaal aan wat voor games en hoe je tv wilt kijken.

ik heb zelf voor de vakantie een monitor (24 inch), die ik kan aansluiten op zowel mijn laptop, (hdmi) en tevens via de 2e hdmi koppel met mijn firestick, (daar staan alle streaming content apps op incl een iptv provider).
Het geluid stream ik via een bleutooth speaker vanaf de firestick of via interne speakers van de laptop.

Een tv scherm heeft als voordeel dat deze over het algemaan al voorzien zijn van interne speakers.
je hebt ook monitoren met ingebouwde speakers maar deze zijn tov een tv scherm prijs/technisch misschien niet gunstig.
Ik denk zelf dat je een afweging moet maken in hoeverre het scherm e.e.a al geintergreerd heeft.
Denk dan bv aan voldoende media aansluitingen en wellicht ingebouwde speakers.

[ Voor 8% gewijzigd door charleychui op 24-04-2025 13:13 ]

charleyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggsforpedro
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 12:37
Ik zou voor een kleine smart TV gaan. Dan heb je geen chromecast oid nodig, en heb je gegarandeerd ingebouwde speakers en een afstandsbediening. Met een monitor is het al snel moeilijk doen. In de pricewatch kan je bij TVs filteren op <32 inch schermgrootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:21

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hendrik12 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 12:23:
Ik ben op zoek naar een klein scherm voor in onze camper. Kleiner dan 32 inch. Ik wil er graag op tv kijken, maar ook kunnen gamen met een ps5. Heeft iemand goed advies? Is het verstandig om een monitor of een tv aan te schaffen?
Welkom op het forum. Zoals je mogelijk gezien hebt in de jaren dat je lid bent, hebben we een speciaal subforum voor aankoopadvies: Beeld en geluid koopadvies Daar moet je een topic openen en de vragen van het format dat je automatisch krijgt ook uitgebreid invullen.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ook vragen we daarbij om eigen inzet. Nu is je topic niet meer dan een summier boodschappenlijstje. Vertel wat je zelf gevonden hebt, welke apparaten je overweegt, je budget, gerichte vragen, etc. Dit ontbreekt nu allemaal.

Dit vragen we om de kwaliteit van de topics te waarborgen. Zo krijg jij betere antwoorden en hebben andere mensen er ook wat aan als ze meelezen.

Nu voldoe je aan geen van die eisen en daarom gaat je topic op slot. Je kunt mij DM'en ter heropening of zelf een nieuw, beter topic openen in het aankoopadviessubforum.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.