opnemen met Serato Dj Pro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodi
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 07-07 15:44

Goodi

Erare Humanum est

Topicstarter
Mijn vraag
Ik werk met Dj Serato pro, en ik heb een button "rec" waarmee ik men eigen mixen kan opnemen, enkel vind ik nergens terug waar Serato deze opname wegschrijft?
Kan iemand me helpen aub?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Dj Serato pro
Vestax VCI-380

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb op mijn C drive, een mapje "muziek", daarin staat ook een Serato map, met o. een mapje "recording" maar daar komt niets in te staan.
voor de rest weinig te vinden op het web

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:12

franssie

Save the albatross

Waar software dingen neerzet is vaak te vinden, en aan te passen, in het instellingen menu.
Ik ken deze software niet maar bijvoorbeeld mijn app van de beveiligingscamera zet het ook op de meest onlogische plek met. Oudere software schrijft nog wel eens in de programma folder zelfs.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:30
Ik ken de software niet, grote kans dat je dit al gezien hebt, maar het is iets wat bij mij waarschijnlijk mis zou gaan: https://support.serato.co...223459407-Recording-Audio ze zeggen dat je om de audio daadwerkelijk op te slaan het bestand een naam moet geven en op save moet klikken. Hij slaat het dus niet direct op zodra je op record klikt.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.