Elon Musks xAI maakt Grok Vision beschikbaar voor alle…

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vurenvos
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 28-04 17:16
Artikel: nieuws: Elon Musks xAI maakt Grok Vision beschikbaar voor alle iOS-gebruikers
Auteur: @sabineschults

Hallo

Ik viel over de titel van het artikel en vroeg me af of het bewust zo is geformuleerd? Het komt over als een vorm van ragebait. Het valt me ook op dat namen zoals Elon Musk vaak expliciet genoemd worden in artikelen over bedrijven waar hij CEO van is. Echter, bij bedrijven zoals Meta/Facebook zie ik zelden dat Mark Zuckerberg op dezelfde manier wordt benoemd. Is er een specifieke reden hiervoor?

Beste antwoord (via Vurenvos op 23-04-2025 15:52)

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-04 19:37

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
De auteur legt het ook al wel onder het artikel uit. Het is geen ragebait, daar doen we niet aan. Het is voornamelijk een stilistische keuze om geen hoofdletter te gebruiken. Het speelt verder ook gewoon mee dat veel techbedrijven niet zó verbonden zijn met hun oprichter als bij Musk, en bij xAI ook dat veel minder mensen die naam kennen dan bijvoorbeeld Meta. Dus: combinatie van factoren :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-04 19:37

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
De auteur legt het ook al wel onder het artikel uit. Het is geen ragebait, daar doen we niet aan. Het is voornamelijk een stilistische keuze om geen hoofdletter te gebruiken. Het speelt verder ook gewoon mee dat veel techbedrijven niet zó verbonden zijn met hun oprichter als bij Musk, en bij xAI ook dat veel minder mensen die naam kennen dan bijvoorbeeld Meta. Dus: combinatie van factoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vurenvos
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 28-04 17:16
Bedankt voor je uitleg! Het is nu helemaal duidelijk, en ik waardeer de toelichting.