edit:
Hmm, zie net dat er geen partial matching wordt gedaan wat er voor zorgt dat enkel resultaten met topi worden weergegeven en blijkbaar wordt dat veel gebruikt in code ofzo met als gevolg deze vreemd ogende weergave. Maar er worden dus daadwerkelijk wel zinnige resultaten getoond.
Helpt ook niet dat deze resultaten buiten de grijze vakjes lopen wat nog meer het idee van een fout in het weergeven van de zoekresultaten versterkt. En dat ik geen programmeur ben
Misschien kan er wel iets aan de opmaak van dergelijke resultaten gedaan worden?
Dan heb ik dit topic niet voor niets geopend
Hmm, zie net dat er geen partial matching wordt gedaan wat er voor zorgt dat enkel resultaten met topi worden weergegeven en blijkbaar wordt dat veel gebruikt in code ofzo met als gevolg deze vreemd ogende weergave. Maar er worden dus daadwerkelijk wel zinnige resultaten getoond.
Helpt ook niet dat deze resultaten buiten de grijze vakjes lopen wat nog meer het idee van een fout in het weergeven van de zoekresultaten versterkt. En dat ik geen programmeur ben
Misschien kan er wel iets aan de opmaak van dergelijke resultaten gedaan worden?
Dan heb ik dit topic niet voor niets geopend
Probleem beschrijving
Ik was op zoek naar het Nintendo Switch topic en gebruikte daarvoor de zoekbalk bovenaan GoT maar typte per ongeluk “switch topi” ipv “switch topic” met als gevolg dat ik erg vreemd weergegeven zoekresultaten krijg::no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Q17SudcLWSrd8aRe2ITyOkGC.jpg?f=user_large)
Dat is Firefox op Android.
:strip_exif()/f/image/k8zt1I0eNDVsCyU0iahvycE7.png?f=user_large)
En dit Firefox op iPad OS maar in Safari ziet er hetzelfde uit.
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
zoeken naar 'switch topi' met urlhttps://gathering.tweakers.net/forum/find?keyword=switch+topi
of
https://gathering.tweakers.net/forum/find?keyword=switch%20topi
Op mijn ene device wordt de + gebruikt in de url en op de ander de %20 maar het resultaat is hetzelfde.
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ga op GoT naar de zoekbalk bovenaan en zoek naar switch topiIs echt de combinatie van de twee woorden want als ik topic typ werkt het wel normaal.
En ook als ik witch of switc gebruik icm topi worden de resultaten normaal weergegeven.
Zal net deze specifieke combinatie zijn die iets onverwachts doet met de parsing ga ik vanuit.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dat de tekst van de zoekresultaten gewoon leesbaar is en geen code.Indien relevant, voeg een screenshot toe
Zie hierbovenVermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Getest op Android met Firefox en Chrome en op iPad met Firefox en Safari.Resultaten zijn bij allen de niet goed weergegeven zoekresultaten
[ Voor 29% gewijzigd door Vliegvlug op 23-04-2025 13:53 ]