Hoi ik heb al eerder vandaag een topic geopend toen ik aarzelde tussen een voodoo5 5500 en een gf2mx200.Maar toen ontdekte ik dat de voodoo5 5500 niet op een i850 moederbord pastte.Dus nu heb ik weer zo'n soort vraag. wat is de beste keuze een kyroII kaart met 64mb sd-ram of en gf2mx200 met 32mb sd-ram
kyroII heb je veel cpu power voornodig anders wil het niet zo goed lopenOp zondag 16 september 2001 18:03 schreef Barisje het volgende:
Hoi ik heb al eerder vandaag een topic geopend toen ik aarzelde tussen een voodoo5 5500 en een gf2mx200.Maar toen ontdekte ik dat de voodoo5 5500 niet op een i850 moederbord pastte.Dus nu heb ik weer zo'n soort vraag. wat is de beste keuze een kyroII kaart met 64mb sd-ram of en gf2mx200 met 32mb sd-ram
gf2mx200 het sloomste geforce kaartje ooit nooit kopen dus
geef wat meer geld uit en koop een GTS ofzo heb je veel meer aan
geef eens wat specs voor in wat van systeem die moet
Sowieso nooit een mx200 nemen.. die is om te janken 
i850 => Pentium4? Dan is de kyro II best een goede kaart.. kan aardig met de gts meekomen en is soms zelfs sneller.
Als je per se tussen deze 2 wilt kiezen is het makkelijk.. de Kyro
i850 => Pentium4? Dan is de kyro II best een goede kaart.. kan aardig met de gts meekomen en is soms zelfs sneller.
Als je per se tussen deze 2 wilt kiezen is het makkelijk.. de Kyro
Nadelen:
* Beetje donker beeld (donkerder dan een GF2MX van een merk of een Viper2), wel bij te regelen met brightness
* Problemen met oude mobos, Sidebanding moet uitgezet worden in PowerStrip
* Kutcooler, was afgelopen zomer niet voldoende
* Geen S3 metal support, dus UT loopt trager (maar dat heeft een Geforce ook niet, die loopt eventraag)
* Geen Hardware TnL, maar aangezien je een P4 hebt, zal dat nix uitmaken
* Beetje donker beeld (donkerder dan een GF2MX van een merk of een Viper2), wel bij te regelen met brightness
* Problemen met oude mobos, Sidebanding moet uitgezet worden in PowerStrip
* Kutcooler, was afgelopen zomer niet voldoende
* Geen S3 metal support, dus UT loopt trager (maar dat heeft een Geforce ook niet, die loopt eventraag)
* Geen Hardware TnL, maar aangezien je een P4 hebt, zal dat nix uitmaken
Pagina: 1