Goedenmorgen allemaal ,
Door bepaalde redenen hebben wij nu 2 zonnepanelen over met 2 optimizers
Deze willen wij graag op de overkapping plaatsen zodat ze toch nog iets opleveren
Hiervoor willen wij de Dsl-3 voor 2 panelen gaan gebruiken
Mijn eigen gedachten is :
Dsl , stekker openen/afknippen , verbinden met ymvk2,5mm afgieten in een gietharsmof , aansluiten op het stopcontact
Nu lees ik echter ook vaak dat ze er eerst een verlengkabel aan doen
Dsl , verlengkabel, deze splitten en aan sluiten op de ymvk afgieten , aansluiten op een stopcontact
Wat zijn jullie gedachten hier over?
Tevens willen wij de 2 panelen oost-west leggen zodat we sochtends iets meer opwek hebben en daarna de 6 panelen op zuid het overnemen
( de 2 panelen weer terug op de string monteren zou ong 600euro kosten en dit vinden we niet erg rendabel meer)
Mvg en bvd
Door bepaalde redenen hebben wij nu 2 zonnepanelen over met 2 optimizers
Deze willen wij graag op de overkapping plaatsen zodat ze toch nog iets opleveren
Hiervoor willen wij de Dsl-3 voor 2 panelen gaan gebruiken
Mijn eigen gedachten is :
Dsl , stekker openen/afknippen , verbinden met ymvk2,5mm afgieten in een gietharsmof , aansluiten op het stopcontact
Nu lees ik echter ook vaak dat ze er eerst een verlengkabel aan doen
Dsl , verlengkabel, deze splitten en aan sluiten op de ymvk afgieten , aansluiten op een stopcontact
Wat zijn jullie gedachten hier over?
Tevens willen wij de 2 panelen oost-west leggen zodat we sochtends iets meer opwek hebben en daarna de 6 panelen op zuid het overnemen
( de 2 panelen weer terug op de string monteren zou ong 600euro kosten en dit vinden we niet erg rendabel meer)
Mvg en bvd
:strip_exif()/f/image/ZzccXS8804HG3VXwyhl0QreJ.jpg?f=fotoalbum_large)