Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensley
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 22-04 22:32
Mijn vraag:

Ik heb een Iphone 8 gekocht. Mijn apple watch (8) was gekoppeld aan mijn oude iphone SE.
Ik heb mijn Apple Watch van de SE ontkoppeld en geprobeerd om het aan de iphone te koppelen.
Dit lukt tot het moment dat er een update gedaan wordt en ik mijn inlogcode voor de Apple Watch in moet voeren. En die weet ik helaas niet meer. Ook vergeten om dit in mijn wachtwoordmanager te noteren :(
Het is niet hetzelfde wachtwoord als van mijn Apple ID.
Geen idee hoe dit op te lossen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.Ik heb de watch weer teruggebracht naar de fabrieksinstellingen. Bij configureren de update (WatchOS 11.4) getracht uit te voeren. Gaat mis op het moment dat inlogcode wordt gevraagd.

Op internet las ik over de aan- en uitknop enige tijd ingedrukt te houden tot het loge aan-uit verschijnt en dan de Crownknop ingedrukt houden tot de melding stel opnieuw in verschijnt. Ik kom dan bij de taal en landenmenu uit. Vervolgens kom ik weer bij het starten van de koppeling uit,
Kom dus niet verder.

Wie kan mij helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:48

nelizmastr

Goed wies kapot

Los van het feit dat de iPhone 8 niet overweg kan met watchOS 11 omdat deze maar tot iOS 16 kan en 18 wordt vereist (minimaal iPhone XS/XR) is de code een cijfercode doorgaans en niet een heel wachtwoord en alleen voor het ontgrendelen van je watch. Dat is iets wat je meerdere keren per week zou moeten doen gezien de accuduur van een Apple watch. Vreemd dat je die dan ineens niet meer weet.

Ik zou iig niet updaten totdat je een iPhone hebt gevonden die iOS 18 kan draaien, want anders kun je niet koppelen met watchOS 11.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
ik denk de appel winkel.
Ga er langs, neem je bonnetje mee

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Apple heeft instructies voor als je de toegangscode voor je Apple Watch bent vergeten. Mocht je er niet uitkomen, dan is de enige optie direct contact opnemen met Apple zelf. Wij gaan je hier niet verder helpen met het omzeilen van een beveiliging, daar we niet kunnen controleren dat je de rechtmatige eigenaar bent (en ook andere met minder goede bedoelingen aan ideeën willen helpen). Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.