Je kunt wachten tot het er vanzelf af valt.
Maar dat duurt wel een jaar of 4.....
Goed vochtig maken en met melamine sponsjes boenen al geprobeerd? Ik geef geen garantie dat het daarmee werkt, maar aangezien de verf er verder nog redelijk uit ziet zou ik het proberen alvorens met grof schuurpapier aan de gang te gaan.
Goed vochtig maken en met melamine sponsjes boenen al geprobeerd? Ik geef geen garantie dat het daarmee werkt, maar aangezien de verf er verder nog redelijk uit ziet zou ik het proberen alvorens met grof schuurpapier aan de gang te gaan.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Tsja, beetje achteraf praten.. maar beter had je het eerst onderaan door kunnen knippen en laten afsterven. Dan verwijder je alles veel makkelijker met minder resten. Voor nu zou ik zeggen: schuren en schilderen
Staalborstel op een schroefmachine werkt ook, zeker in de hoekjes.
Of je noemt het vanaf nu een 'vintage' schuurtje
Of je noemt het vanaf nu een 'vintage' schuurtje
Wachten tot volgend jaar en dan met de schuurmachine er overheen.Joost1981_2 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 20:51:
Volgend jaar wil ik deze echt gaan schilderen maar... hoe kom ik van de wortelresten af?
Spel en typfouten voorbehouden
This is the way.Yaksa schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 21:10:
Je kunt wachten tot het er vanzelf af valt.
Afsteken met plamuur mes. Deze sponsjes werken prima. Ja, je neemt ook wat verf mee maar is niet grof geschut zoals schuurpapier.
Het moet er volgende maand allemaal uit. Had beter geweest maar soms gaat dat nietkrietjur schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 21:11:
Tsja, beetje achteraf praten.. maar beter had je het eerst onderaan door kunnen knippen en laten afsterven. Dan verwijder je alles veel makkelijker met minder resten. Voor nu zou ik zeggen: schuren en schilderen
Pagina: 1