Verwijderen fotos van verlopen advertenties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• danny_s
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 07:12
Ik wil fotos verwijderen van advertenties
Als de status "verkocht" is kan dat blijkbaar niet meer

Bij een VA review staat weer een link naar de vervallen advertentie dus ook de foto's zijn zo weer terug te vinden.

Voor een deel fijn als informatie behouden blijft van hoe iets is aangeboden

Maar ik had vandaag wel graag, uit privacy overweging de foto's verwijderd van een scherm dat ik heb verkocht en besef ineens dat dit niet kan

1. wil een mod voor mij die foto's verwijderen ?

2. idee / feature request voor VA om dit anders af te schermen?
Misschien wel algemenere optie om eea verborgen te houden want er is ook wel wat voor te zeggen dat je precies kan terugzien wat iemand verkocht en ook gekocht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny_s
bump

Kunnen aub mijn fotos worden verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Die fotos worden automatisch verwijderd en vervangen door een stockfoto. Hoelang dat duurt weet ik zo niet, denk een maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny_s
Een maand is veel te lang natuurlijk, als iemand uit privacyoverwegingen fotos wil verwijderen

8 dagen een topic open hebben waarin wordt verzocht omwille van privacy fotos te verwijderen is ook veel te lang....

Als ik de advertentie niet op 'verkocht' had gezet dan kon ik ze zelf verwijderen

Maar nu ontbreekt die knop , en sta ik met verbazing ernaar te kijken dat gewoon openbaar staat wie welke spulletjes heeft gekocht en verkocht en krijg ik fotos die openbaar staan niet verwijderd.

Als mensen op het forum van Libelle nu wat moeite hebben met begrijpen wat het belang is van privacy daar kan ik nog wat inkomen maar hier had ik wel iets meer verwacht

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:14

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Je topic zou allicht wat eerder opgepikt zijn als 't op de juiste plek had gestaan ;)

Ik verplaats je topic even.
Vraag & Aanbod feedback -> Stoute bugs

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny_s
Dank Rob!

Weet niet of ik het een bug vind,
Maar wat jou maar het beste lijkt !

:)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:46

DaFeliX

Tnet Devver
danny_s schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 20:27:
[...]

2. idee / feature request voor VA om dit anders af te schermen?
Misschien wel algemenere optie om eea verborgen te houden want er is ook wel wat voor te zeggen dat je precies kan terugzien wat iemand verkocht en ook gekocht heeft.
Begrijp ik je goed: Je wilt een foto plaatsen, en dat deze dan alleen op te vragen is zolang de V&A advertentie nog niet verkocht is. Klopt dat?

Ik zie het probleem niet helemaal geloof ik. Als een afbeelding gevoelige informatie bevat, dan zou je deze toch uberhaupt niet willen plaatsen? Wat maakt het voor de foto uit of een advertentie verkocht/verlopen is of niet? Ik bedoel het niet vervelend, maar ik wil graag begrijpen wat nu het probleem exact is.

Zodra je een afbeelding op het internet zet, dan 'moet' je er vanuit gaan dat iemand die gedownload kan hebben. Wij kunnen dan wel de bron weghalen, maar de versie die iemand al heeft gedownload verdwijnt daarmee niet.

Afbeeldingen worden in elk geval zodanig gemaakt dat het niet eenvoudig is om een bestandsnaam te raden. Wij cachen afbeeldingen, en het kan zijn dat iemand die de URL weet deze afbeelding nog steeds kan opvragen ook al heb je de referentie naar die afbeelding weggehaald.
Dit komt door hoe wij cachen, waardoor deze op de origin weg kan zijn, maar in de verschillende lagen er tussen nog in een cache staat. Dit is normaliter ook geen probleem; als er echt iets in staat wat je weg wil hebben kunnen we op verzoek dit wel 'ns verwijderen. Maar een systeem maken die afbeeldingen uit alle cache-lagen weghaalt als jij jouw laatste referentie weghaalt is helaas niet triviaal.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• d5stick
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
DaFeliX schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 07:44:
[...]

Begrijp ik je goed: Je wilt een foto plaatsen, en dat deze dan alleen op te vragen is zolang de V&A advertentie nog niet verkocht is. Klopt dat?

....
Je kan de vraag dan ook omdraaien. Wat voor nut heeft het om de fotos erop te houden?

Waarom moet een tweaker een complete eind verantwoording afleggen waarom hij de fotos verwijdert wil hebben? Als hier een persoonlijke reden voor is, zou ik hem niet geven. En/of de foto nog ergens bestaat is ook niet relevant op de vraag.

Het veranderen naar stock foto of de tweaker de keuze geven de fotos achteraf zelf te verwijderen is denk ik een niet te moeilijke mogelijkheid, maar ik ben dan ook geen developer :+.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-05 15:41
d5stick schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 07:51:
[...]

Je kan de vraag dan ook omdraaien. Wat voor nut heeft het om de fotos erop te houden?

Waarom moet een tweaker een complete eind verantwoording afleggen waarom hij de fotos verwijdert wil hebben? Als hier een persoonlijke reden voor is, zou ik hem niet geven. En/of de foto nog ergens bestaat is ook niet relevant op de vraag.

Het veranderen naar stock foto of de tweaker de keuze geven de fotos achteraf zelf te verwijderen is denk ik een niet te moeilijke mogelijkheid, maar ik ben dan ook geen developer :+.
Waarheidsvinding als achteraf blijkt dat er iets niet klopt met het ontvangen product: "kijk op die foto stond feature xyz, ik heb een product zonder xyz ontvangen".

Het verwijderen van de foto's kan dus ook nadelig uitpakken voor de koper bij een geschil, en daar mag ook rekening mee worden gehouden.
Als foto's direct weg zijn bij een verkocht status dan kan bewijs al verwijderd worden voordat het pakket de koper bereikt.

Niet voor niks dat andere verkoop sites een snapshot van de verkoop pagina maken voor de koper. Dat doet Tweakers dan weer niet (iig niet zichtbaar / op te vragen door een koper).

Ja de koper kan de foto's downloaden, maar dan is er geen bewijs dat de foto's op de advertentie getoond werden (tenzij iemand de advertentie in archive.org archiveert).

[ Voor 13% gewijzigd door grasmanek94 op 01-05-2025 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d5stick
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
grasmanek94 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 07:54:
[...]

Waarheidsvinding als achteraf blijkt dat er iets niet klopt met het ontvangen product: "kijk op die foto stond feature xyz, ik heb een product zonder xyz ontvangen".

Het verwijderen van de foto's kan dus ook nadelig uitpakken voor de koper bij een geschil, en daar mag ook rekening mee worden gehouden.
Als foto's direct weg zijn bij een verkocht status dan kan bewijs al verwijderd worden voordat het pakket de koper bereikt.

Niet voor niks dat andere verkoop sites een snapshot van de verkoop pagina maken voor de koper. Dat doet Tweakers dan weer niet (iig niet zichtbaar / op te vragen door een koper).

Ja de koper kan de foto's downloaden, maar dan is er geen bewijs dat de foto's op de advertentie getoond werden (tenzij iemand de advertentie in archive.org archiveert).
Dit argument (waar ik het mee eens ben) kan wel meegenomen worden in de tijdsperiode wanneer de verwijdering van de afbeelding doorgevoerd kan worden. Noem bijvoorbeeld een maand na verkoop. Dit geeft beide partijen voldoende tijd om alles te controleren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:25

crisp

Devver

Pixelated

d5stick schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 07:58:
[...]

Dit argument (waar ik het mee eens ben) kan wel meegenomen worden in de tijdsperiode wanneer de verwijdering van de afbeelding doorgevoerd kan worden. Noem bijvoorbeeld een maand na verkoop. Dit geeft beide partijen voldoende tijd om alles te controleren.
Ik weet uit mijn hoofd even niet wat precies de termijn is waarna foto's automatisch verwijderd worden, maar hier wordt inderdaad rekening gehouden met scenario's als her-activering van een advertentie en de termijn waarbinnen een koper een beoordeling kan plaatsen.

Met dit soort zaken is het altijd een afweging tussen verschillende belangen en volgens mij doen wij dat hier al op een redelijke manier.

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
[...]

Dat hoef je niet, ik stel een vraag om context te kunnen bepalen. Jij stelt dat de afbeeldingen automatisch weg zouden gaan uit privacyoverwegingen. Ik stel jou de vraag waarom je dit zegt. Maar je onderbouwt het helaas niet.

Context is voor mij belangrijk om te bepalen hoe groot het probleem nu exact is. Als ik alle tijd van de wereld zou hebben, zou ik het zo doen. Maar omdat er nu eenmaal altijd meer wensen dan tijd zijn, moet ik prioriteiten gaan bepalen in welke volgorde ik dingen oppak en heb ik context nodig om deze prioritering te kunnen maken.
[...]

Dat is het dus wel, vandaar mijn vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:25

crisp

Devver

Pixelated

@DaFeliX afbeeldingen worden al automatisch verwijderd na een bepaalde termijn. Ik denk dat de enige vraag is of die termijn goed bepaald wordt en redelijk is.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
crisp schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 08:37:
@DaFeliX afbeeldingen worden al automatisch verwijderd na een bepaalde termijn. Ik denk dat de enige vraag is of die termijn goed bepaald wordt en redelijk is.
ach ja, ik zag bij mijn oude advertenties afbeeldingen staan waardoor ik in de war was geraakt. Nu zie ik pas dat dit de afbeeldingen van het product zijn, niet mijn eigen afbeeldingen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

DaFeliX schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 07:44:
[...]

Ik zie het probleem niet helemaal geloof ik. Als een afbeelding gevoelige informatie bevat, dan zou je deze toch uberhaupt niet willen plaatsen? Wat maakt het voor de foto uit of een advertentie verkocht/verlopen is of niet? Ik bedoel het niet vervelend, maar ik wil graag begrijpen wat nu het probleem exact is.

Zodra je een afbeelding op het internet zet, dan 'moet' je er vanuit gaan dat iemand die gedownload kan hebben. Wij kunnen dan wel de bron weghalen, maar de versie die iemand al heeft gedownload verdwijnt daarmee niet.

Afbeeldingen worden in elk geval zodanig gemaakt dat het niet eenvoudig is om een bestandsnaam te raden. Wij cachen afbeeldingen, en het kan zijn dat iemand die de URL weet deze afbeelding nog steeds kan opvragen ook al heb je de referentie naar die afbeelding weggehaald.
Dit komt door hoe wij cachen, waardoor deze op de origin weg kan zijn, maar in de verschillende lagen er tussen nog in een cache staat. Dit is normaliter ook geen probleem; als er echt iets in staat wat je weg wil hebben kunnen we op verzoek dit wel 'ns verwijderen. Maar een systeem maken die afbeeldingen uit alle cache-lagen weghaalt als jij jouw laatste referentie weghaalt is helaas niet triviaal.
toon volledige bericht
Echt wtf is dit voor een 'computer says no' afhandeling?
Het maakt geen bal uit waarom iemand een foto wil verwijderen. Het is zijn content en als hij die weg wil dan heeft hij daar het recht toe. En dan gaat een of andere devver even de les lopen lezen over eens op internet altijd op internet??

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:44

dragonhaertt

@_'.'

Koffie schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 10:38:
[...]

Het maakt geen bal uit waarom iemand een foto wil verwijderen. Het is zijn content en als hij die weg wil dan heeft hij daar het recht toe. En dan gaat een of andere devver even de les lopen lezen over eens op internet altijd op internet??
Als jij je foto's plaatst op een website dan heb je van doen met het regelement van deze website. Bij het plaatsen van die foto geef jij aan dat je akkoord bent met hun algemene voorwaarden.

Dus ja, zij zijn niet verplicht dit te verwijderen, tenzij er een zwaarwegende reden is.

Zoals aangegeven worden deze foto's al geanonimiseerd en later automatisch verwijderd. Over de termijn kan gediscussieerd worden, maar je hoeft niet boos te worden dat een website jouw foto heeft als je deze zelf geüpload hebt...

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

dragonhaertt schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 10:48:
[...]

Als jij je foto's plaatst op een website dan heb je van doen met het regelement van deze website. Bij het plaatsen van die foto geef jij aan dat je akkoord bent met hun algemene voorwaarden.

Dus ja, zij zijn niet verplicht dit te verwijderen, tenzij er een zwaarwegende reden is.

Zoals aangegeven worden deze foto's al geanonimiseerd en later automatisch verwijderd. Over de termijn kan gediscussieerd worden, maar je hoeft niet boos te worden dat een website jouw foto heeft als je deze zelf geüpload hebt...
That's not how it works ..

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt

dragonhaertt

@_'.'

Koffie schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 11:10:
[...]

That's not how it works ..
Oh? Dat moet dus meteen gedaan worden? Daar mag geen termijn aan hangen?
Binnen welke tijd moet dat dan gebeuren volgens jou? 1 seconde, 10 seconde? 2 weken?

Dat is toch ook een termijn....

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:27

Blokker_1999

Full steam ahead

Koffie schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 10:38:
[...]

Op het moment dat je een foto plaatst bij een advertentie geef je Tweakers het recht om die foto te gebruiken voor die advertentie, alsook om deze te bewaren voor later eventueel conflicten op te lossen. Daar kan je nu eenmaal niet omheen. Je kan niet zeggen dat iets verkocht is, snel de foto's weghalen, een ander product opsturen en dan achteraf zeggen dat omdat niemand kan bewijzen wat er in de advertentie stond, dat de klager automatisch ongelijk heeft.

Waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat dat is wat de vraagsteller wil doen. Ik geef daarmee alleen maar aan dat het niet zo simpel is om te zeggen dat enkel de plaatser mag bepalen, nadat de foto is geupload, wat ermee gebeurd.

Zoals uitgelegd door de devs zijn er verschillende caching lagen die het moeilijk maken om een foto zomaar snel even volledig te verwijderen. Men zou de advertentie wel kunnen laten aanpassen, maar daarmee is de afbeelding nog niet weg uit de systemen van Tweakers. Men kan ook niet zomaar snel even de nodige functionaliteit inbouwen.

Men kan dat wel in overweging nemen naar de toekomst, en indien goedgekeurd of indien er druk komt vanuit andere kanten van de organisatie om dit toe te passen, kan dit in 1 van de toekomstige sprints worden opgenomen om te ontwikkelen, uit te testen en in productie te brengen, maar dat is opnieuw iets wat tijd zal kosten.

En zoals aangehaald door verschillende devvers worden foto's na een tijd automatisch verwijderd vanop de pagina, maar ook daar weer, enkel nadat er een redelijke termijn verstreken is voor zowel conflicten op te lossen of om de kans te geven dat als de koop niet is doorgegaan deze terug online te zetten.

Het is ook niet dat men TS de les leest, maar wel dat men opmerkt dat als iets eenmaal gedurende enkele weken online heeft gestaan, dat het onvermijdelijk is dat die foto ook terug te vinden zal zijn in onder meer zoekresultaten op het internet, archiefwebsites en zo verder. En dat het daarom net verbazingwekkend is dat men gaat zeggen dat men om privacy redenen een foto, die wekenlang online heeft gestaan op een advertentie, wenst te verwijderen.

En als het naar gevoel ernstig genoeg is en je denkt dat er toch schade kan uitkomen, contacteer Tweakers even rechtstreeks via mail of telefoon om het probleem uit te leggen. Dat ga je uiteraard niet in een publieke discussie doen. Als het probleem eenmaal duidelijk is en iedereen het ernstig genoeg vindt, zal er ook meer begrip zijn en ga je merken dat er wel degelijk meer mogelijk is.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
Euh, ik geloof dat er wat frustratie ontstaan is in dit topic, waar ik waarschijnlijk zelf debet aan ben. Laat ik voorop stellen dat het zeker niet mijn bedoeling was om iemand met een kluitje het riet in te sturen. Ik was wat geïrriteerd en blijkbaar is mijn reactie daardoor venijniger over gekomen dan mijn bedoeling was.

Nog even voor de goede orde: Ik vind het heel fijn dat gebruikers zich melden met bugs, want zonder jullie feedback zou er een hoop bugs niet of later ontdekt worden. Ik proeer bij elke bugmelding in te schatten wat de impact is, en heb daarvoor soms wat meer context nodig dan initieel gegeven. Ook vind ik (en gelukkig veel meer mensen binnen Tweakers) het een groot recht dat je zelf de controle hebt en houd of datgene dat van jou is.

Laten we deze discussie niet in dit topic verder voeren, daar heeft de TS weinig aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

grasmanek94 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 07:54:
[...]

Dit zou het voor mij ongewenst maken om de termijn tussen verkoop en verwijderen te kort te maken. Na verkoop is het niet meer slechts de advertentie van de verkoper. Het is een deel van een transactie tussen twee partijen.

Dat gezegd hebbend: als er bv. iemand zichtbaar is, is via de AVG een verwijderverzoek in te dienen via het kanaal daarvoor (ik ben de link even vergeten). Dat is dan een individueel geval, niet alle foto's. En wil de verkoper er liefst van leren om voortaan niets prive in beeld te hebben staan. Maar dat is niet aan Tweakers om te vinden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny_s
Even wat samenvatten:

- TS is niet boos, was simpel vriendelijk verzoek
- Zitten meerdere dagen tussen de berichten
- Motivatie is inderdaad onderdeel van privacy kwestie en zou inderdaad niet toegelicht hoeven worden
- Is zeker belangrijk info te bewaren, absoluut valide dat koper/verkoper graag wat info vastgelegd hebben

Mijn vraag is twee delen:

1. vriendelijk verzoek om afbeeldingen te verwijderen
2. opmerking dat dit wellicht beter kan wat kan leiden tot een discussie over hoe zo'n implementatie eruit kan zien (voorbeeld: maak info alleen inzichtelijk voor de koper/verkoper nadat iemand VA feedback heeft achter gelaten

Het is momenteel zo dat deze informatie publiekelijk is:

- Complete historie van aan- en verkopen
- Fotos, niet nodig als advertentie is verkocht ; kan iemand achteraf spijt van krijgen ivm privacy maar fotos kunnen ook worden misbruikt voor nep-advertenties (oude fotos zoeken van ads die niet online staan zodat niet snel opvalt dat ze zijn overgenomen van een ander)
- Teksten in VA feedback bevatten vaak ook echte namen of andere informatie wat misbruikt zou kunnen worden

Het is niet zo dat je vooraf altijd kan bepalen hoe iets in de toekomst kan worden misbruikt en je moet daar ook niet altijd over willen oordelen.

Ik zou in dit geval wel kunnen en willen toelichten waarom dit nu voor mij belangrijk is maar dat zou niet nodig hoeven zijn.

Wat ik nog belangrijker vind is de inhoudelijke discussie over hetgeen dat openbaar staat en herleidbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Foto is dus nog enige tijd wel nodig na koop. In het algemeen. Vandaar de discussie.

Voor een specifieke (set) foto’s: doe een verwijderverzoek :) Ik meen via https://privacy.dpgmedia.nl/nl/privacy-rights
(Niet bedoeld als bureaucratisch kastje-naar-muur maar omdat die mensen hier nu eenmaal niet lezen en ik ze als vrijwilliger ook niet zou weten te vinden)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Misschien is het handig als voor iedereen duidelijk is na hoelang de fotos dan automatisch worden verwijderd na het vervallen van de advertentie. Als dat een maand is lijkt me dat prima, als dat drie maanden of zelfs nog meer is dan lijkt me dat onnodig lang.

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danny_s
F_J_K schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 18:32:
Foto is dus nog enige tijd wel nodig na koop. In het algemeen. Vandaar de discussie.

Voor een specifieke (set) foto’s: doe een verwijderverzoek :) Ik meen via https://privacy.dpgmedia.nl/nl/privacy-rights
(Niet bedoeld als bureaucratisch kastje-naar-muur maar omdat die mensen hier nu eenmaal niet lezen en ik ze als vrijwilliger ook niet zou weten te vinden)
Thanks maar die pulldown staat Tweakers niet tussen..

En ik weet dat er staat optioneel.... maar hallo ?! :O

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r4mzsopdoYiPZaFa1Mseo9ZDPjA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/HT5I2IEcoAwzI51qhcpo40Vh.png?f=user_large

Ik had verwacht en gehoopt dat mods hier ook het eea wel zouden kunnen aanpassen
Zo is er de mogelijkheid om de hele VA feedback reactie te verwijderen en daarmee effectief dus ook de link naar het item.

Maar belangrijkste is denk ik de algemene discussie hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-05 14:26
danny_s schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 18:47:
[...]

Thanks maar die pulldown staat Tweakers niet tussen..

En ik weet dat er staat optioneel.... maar hallo ?! :O

[Afbeelding]

Ik had verwacht en gehoopt dat mods hier ook het eea wel zouden kunnen aanpassen
Zo is er de mogelijkheid om de hele VA feedback reactie te verwijderen en daarmee effectief dus ook de link naar het item.

Maar belangrijkste is denk ik de algemene discussie hierover
toon volledige bericht
Niet om het een of ander hoor maar hoe zou ik advertenties moeten zien van jou ( of anderen ) als deze al verkocht zijn? Zover ik weet kan dat niet eens en is de enige die nog een oude advertentie kan inzien welke niet meer actief is degene die hem gepost heeft of degene die een aankoop heeft gedaan en dus de advertentie heeft opgeslagen.

Dus volledig openbaar zal deze niet staan, althans niet zonder bepaalde software of kennis van die bepaalde advertentie. Of kan jij 1 van mijn oude advertenties vinden?

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny_s
hollandnick schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 08:52:
[...]

Niet om het een of ander hoor maar hoe zou ik advertenties moeten zien van jou ( of anderen ) als deze al verkocht zijn? Zover ik weet kan dat niet eens en is de enige die nog een oude advertentie kan inzien welke niet meer actief is degene die hem gepost heeft of degene die een aankoop heeft gedaan en dus de advertentie heeft opgeslagen.

Dus volledig openbaar zal deze niet staan, althans niet zonder bepaalde software of kennis van die bepaalde advertentie. Of kan jij 1 van mijn oude advertenties vinden?
v&a aangeboden: Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System

De PS4 pro die je in September 2018 hebt overgenomen van iemand is wel de laatste keer dat iemand een beoordeling heeft achtergelaten. Maar goed, je vroeg om oude advertenties en dat zijn dit.

PS. woon je nog steeds in Groningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt

dragonhaertt

@_'.'

danny_s schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:17:
[...]

De PS4 pro die je in September 2018 hebt overgenomen van iemand is wel de laatste keer dat iemand een beoordeling heeft achtergelaten. Maar goed, je vroeg om oude advertenties en dat zijn dit.

Dat ziet er uit als een stock foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

dragonhaertt schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:20:
[...]

Dat ziet er uit als een stock foto.
Zoals in het topic al eens aangehaald, na een bepaalde tijd worden de user foto's voor stock foto's vervangen. Maar daar ging het in dit specifieke geval niet om 8)7

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-05 14:26
danny_s schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:17:
[...]

Mag ik vragen hoe je dat voor elkaar krijgt dan? :9 Niet dat ik er mee zit hoor alles wat ik post mag openbaar zijn maar ik dacht dat oude posts niet meer te doorzoeken waren. Overigens heb ik nog nooit een stap in Groningen gezet haha

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:04

Detmer

Professioneel prutser

hollandnick schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:37:
[...]

Mag ik vragen hoe je dat voor elkaar krijgt dan? :9 Niet dat ik er mee zit hoor alles wat ik post mag openbaar zijn maar ik dacht dat oude posts niet meer te doorzoeken waren. Overigens heb ik nog nooit een stap in Groningen gezet haha
Bij je beoordelingen is een link opgenomen naar de advertentie.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny_s
hollandnick schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:37:
[...]

Onder je profiel, bij VA beoordelingen

En Groningen was een gokje. De verkoper van de PS4 woont namelijk tegenwoordig in Groningen
Is natuurlijk beetje valsspelen, vragen om info terwijl je laatste VA activiteit uit 2018 is ;)

[ Voor 8% gewijzigd door danny_s op 02-05-2025 10:54 ]

Pagina: 1