GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
tierips 
conrad
100 stuks voor 1.85 ofzo
gewoon bij je lokale elektro boer
conrad
100 stuks voor 1.85 ofzo
gewoon bij je lokale elektro boer
nee niet die dingen..... ja het lijkt een beetje op het snoertje van je telefoon (vaste) en daar binnenin zitten dan de voedingskabels! Rond gedraaid er om heen!
Zoiets als een netje, die ook om de Enermax Voedingskabels zit....???? (www.enermax.com)
Geen idee, misschien Conrad
Geen idee, misschien Conrad
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
spiralwrap 
1 gulden per meter volgens mij
Volgens mij is dat het! Kan ik dat ergens over internet bestellen ofzo?Op zondag 16 september 2001 18:00 schreef happy3736 het volgende:
spiralwrap
weet ik nietOp zondag 16 september 2001 18:01 schreef Yuri het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het! Kan ik dat ergens over internet bestellen ofzo?
maar je lokale electroboer heeft dat ook wel hoor
mischien de gamma ook wel
Verwijderd
Mjah heb ik ook in mn systeem. Dr zijn verschillende namen voor, maar ik denk dat je met kabelbinders een heel eind komt
Je bedoelt van die slierten die je om je kabels heendraait toch?
Het geeft een heel mooi effect, ik heb ze bij Radio Centrum gekocht in Utrecht, Display verkoopt ze ook. Kosten ongeveer 2,50 per meter, verschillende diktes en kleuren
TIP: verwerk ook tie-raps als je niet veel met de kabels doet maar ze toch strak moeten zitten... als je ze eerst samendraait en dan die binder erover doet gaat et bewegen
suc6!
Het geeft een heel mooi effect, ik heb ze bij Radio Centrum gekocht in Utrecht, Display verkoopt ze ook. Kosten ongeveer 2,50 per meter, verschillende diktes en kleuren
TIP: verwerk ook tie-raps als je niet veel met de kabels doet maar ze toch strak moeten zitten... als je ze eerst samendraait en dan die binder erover doet gaat et bewegen
suc6!
Jij bedoelt zo'n wikkelslang, die is een heleboel diameters te krijgen. Ik zou het eens bij een automatriaal zaak proberen, en dan bedoel ik geen Hallfords 
Ik heb het zelf ook en m'n kast zitten, maar ik laat het m'n vader meenemen van zijn werk
Ik heb het zelf ook en m'n kast zitten, maar ik laat het m'n vader meenemen van zijn werk
en wat voor werk doet de beste man? Bij een Automaterialen zaak of nietOp zondag 16 september 2001 18:04 schreef kosz het volgende:
Jij bedoelt zo'n wikkelslang, die is een heleboel diameters te krijgen. Ik zou het eens bij een automatriaal zaak proberen, en dan bedoel ik geen Hallfords
Pagina: 1