Hey allemaal! 👋
Ik ben bezig met een tool om kabelmanagement een stuk makkelijker te maken. Het doel is om het giswerk rond kabellengtes, productkeuze en het wegwerken van kabels te elimineren. In plaats van trial-and-error krijg je een gepersonaliseerde, automatisch gegenereerde oplossing op basis van jouw bureau-opstelling en specifieke wensen.
Ik heb een korte video van de huidige versie (work in progress) toegevoegd aan deze post.
Het idee is simpel:
Je voert info in over je bureau, apparaten en voorkeuren
De tool genereert een op maat gemaakt kabelmanagementplan
Alles wordt visueel weergegeven in een 3D-model van jouw werkplek
Je krijgt ook een lijst met producten die je kunt gebruiken om het plan uit te voeren
De tool is ontworpen om gebruiksvriendelijk en budgetvriendelijk te zijn – je hebt dus geen dure producten nodig om ermee aan de slag te gaan.
Ik post dit hier omdat ik benieuwd ben:
Zou jij zoiets gebruiken?
Wat zou je verwachten dat het kan of bevat?
Zijn er dingen die het absoluut moet hebben, of juist niet mag missen?
Het is nog een vroege prototype, dus alle feedback (positief of kritisch) is meer dan welkom. Thanks voor het checken!
Ik ben bezig met een tool om kabelmanagement een stuk makkelijker te maken. Het doel is om het giswerk rond kabellengtes, productkeuze en het wegwerken van kabels te elimineren. In plaats van trial-and-error krijg je een gepersonaliseerde, automatisch gegenereerde oplossing op basis van jouw bureau-opstelling en specifieke wensen.
Ik heb een korte video van de huidige versie (work in progress) toegevoegd aan deze post.
Het idee is simpel:
Je voert info in over je bureau, apparaten en voorkeuren
De tool genereert een op maat gemaakt kabelmanagementplan
Alles wordt visueel weergegeven in een 3D-model van jouw werkplek
Je krijgt ook een lijst met producten die je kunt gebruiken om het plan uit te voeren
De tool is ontworpen om gebruiksvriendelijk en budgetvriendelijk te zijn – je hebt dus geen dure producten nodig om ermee aan de slag te gaan.
Ik post dit hier omdat ik benieuwd ben:
Zou jij zoiets gebruiken?
Wat zou je verwachten dat het kan of bevat?
Zijn er dingen die het absoluut moet hebben, of juist niet mag missen?
Het is nog een vroege prototype, dus alle feedback (positief of kritisch) is meer dan welkom. Thanks voor het checken!