Wijziging User Review - YC1903 stuiterveer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.013 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterveer
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 20:04
Het gaat om de volgende review: https://tweakers.net/aanbod/rating/1344166/

Ik heb gereageerd op de advertentie op een maandag, en na volledige rediostilte toch maar een negatieve review geplaatst op zaterdag op basis van een totaal gebrek aan communicatie: https://tweakers.net/aanbod/rating/1344028/

Krijg een negatieve review terug met ook 1 ster voor communicatie, terwijl dit naar mijn mening totaal niet klopt. In DM gevraagd waar de rating vandaan komt: ik zou ongeduldig zijn, een reactie afdwingen, en de persoon willen schaden. Dit is allemaal onjuist; ik heb puur het gebrek aan communicatie beoordeeld en verder niets, en niks anders dan feiten benoemd waarbij tegenwoordig ook een beoordeling mag worden geplaatst op basis van een gebrek aan reactie (Bor in "Wijziging User Review - [1523250] [631709]""). Dit is naar mijn mening dus niks anders dan een wraakreview.

Na dit uit te leggen aan de persoon kreeg ik het verzoek niet meer met diegene te communiceren. Oftewel ik kom er met die persoon niet uit, bij deze dus ook het verzoek aan een mod om een oordeel te vellen. Alles is duidelijk in de DM's terug te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YC1903
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:07
Jij bent juist diegene die wraak neemt door ook nog eens je review aan te passen met een nog een paar extra alinea’s aan tekst, puur en alleen omdat ik een week niet op je dm heb geregeerd. Je mag toch best een review terug schrijven? Dit is echt buitenproportioneel. De Mods zullen vast met je meegaan aangezien je een betalende gebruiker bent. Maar goed je doet wel heel negatief richting mij terwijl ik je verder niks kwaad heb gedaan. Wat een drama om niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YC1903
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HGyqsVxS-4810TjiC43SS3pKGDo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/75whtY69vqozzgvsqzZIoZFU.jpg?f=fotoalbum_large

Je mening is dus duidelijk veranderd gedurende de tijd. Jammer.

Edit rens-br: Bleek gewoon een forumpost te zijn, reactie weer hersteld.

[ Voor 177% gewijzigd door rens-br op 23-04-2025 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stuiterveer
Veel kan veranderen in 4 jaar.

Naar mijn mening heb ik geen wraak genomen met mijn aanvulling.Ik zocht toelichting op de wraakreview, word dan onterecht als ongeduldig neergezet en als ik tegen je mening in ga wordt me bij wijze van spreken gevraagd m'n mond te houden. Dat maakt m'n ervaring niet fijner en weinige communicatie die er uberhaupt is dan is belabberd. Mocht een mod nog steeds m'n aanvulling als onnodig zien dan hoor ik het graag van hen en dan zal ik dat gedeelte alsnogweghalen. Maar ik ga dit niet doen puur omdat het voor jou niet fijn voelt en niks anders.

Ik ben hier niet bezig om drama te scheppen. Ik heb de regels gevolgd, mijn mening gedeeld, krijg daarop iets wat ik zie als een wraakreview, kan niet met je in gesprek, dus volg de regels met het verzoek de wraakreview te verwijderen. Niks anders dan dat. Als de review alsnog terecht blijkt (wat ik behoorlijk betwijfel) dan so be it, maar dat oordeel laat ik aan de mods over.

EDIT: zag dat de mods je screenshot hadden weggehaald, en eerlijk is eerlijk: was een "openbare" reactie van me in het forum in plaats van in een DM. Dus komt voor mezelf ook over als iets wat gewoon gepost kan worden.

[ Voor 10% gewijzigd door stuiterveer op 23-04-2025 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YC1903
No hard feelings verder. Wat mij betreft mogen onze beide reviews worden verwijderd. Zo niet, is dat verder ook geen issue voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterveer
Zou een mod naar de reviews kunnen kijken? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Gezien jullie allebei hier aangeven de reviews te verwijderen beide weggehaald. @YC1903 een review mag 72 uur naar poging tot communiceren geplaatst worden. Indien je een advertentie plaatst is het ook gepast om de reacties erop te beantwoorden, al is het maar dat je even laat weten of er een andere geïnteresseerde zich meld.

200 fish found!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.