TSMC zegt weinig te kunnen doen aan dat Huawei chips…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milo526
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:04
Artikel: nieuws: TSMC zegt weinig te kunnen doen aan dat Huawei chips gebruikt
Auteur: @arnoudwokke

Ik heb deze quote meermaals proberen te lezen, maar ik begrijp niet wat hier bedoelt wordt.
TSMC's rol in de toeleveringsketen van halfgeleiders beperkt inherent beperkt zichtbaarheid en de informatie waarover het beschikt met betrekking tot het gebruik of de gebruikers van eindproducten waarin halfgeleiders zitten die TSMC heeft gemaakt
Sowieso vraag ik me af of dat, door mij dikgedrukte, stuk "beperkt inherent beperkt" zo gezegd is door TSMC. Maar zelfs met een wijziging daar lukt het mij niet om deze quote te doorgronden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De titel van het artikel kan ook wel een stuk duidelijker, net als de eerste paragraaf. Ik heb de rest daardaar ook niet gelezen omdat het gewoon geen logisch verhaal is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:04

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kop is niet top idd...

'TSMC kan gebruik chips door Huawei niet beperken'

'TSMC zegt geen invloed te hebben in gebruik chips door Huawei'

Of iets van die strekking zou duidelijker zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:59
Gewoon een luie google vertaling. Gooi je hem in google translate van NL naar Engels dan is het wel logisch:

"TSMC's role in the semiconductor supply chain inherently limits visibility and the information it has regarding the uses or users of end products that contain semiconductors manufactured by TSMC," the company said.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:15

arnoudwokke

Redacteur
Sowieso vraag ik me af of dat, door mij dikgedrukte, stuk "beperkt inherent beperkt" zo gezegd is door TSMC. Maar zelfs met een wijziging daar lukt het mij niet om deze quote te doorgronden.
Ja, daar ging iets mis in mijn vertaling. Zo zie je maar: het is echt mensenwerk :)
Kop is niet top idd...

'TSMC kan gebruik chips door Huawei niet beperken'

'TSMC zegt geen invloed te hebben in gebruik chips door Huawei'

Of iets van die strekking zou duidelijker zijn
Yup, beter inderdaad, veel dank!
Gewoon een luie google vertaling
Haha, je bent zelf lui. Alsof Google ooit een woord dubbel in de vertaling zou zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrofsky
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:11
Typefoutje @arnoudwokke ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cGJ9tPu1A_uP1O5YKTReDy4a2is=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/UkfXX5HPgQ33sxWcmqFQcQc8.png?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Pjotrofsky op 22-04-2025 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:15

arnoudwokke

Redacteur
Ja, allang gefikst hoor :)
Pagina: 1