Om even te muggenziften: ongeacht of mensen dit wel of niet herkennen, ik snap eerlijk gezegd niet wat dat aan je beleving zal (kunnen) veranderen. Als anderen het herkennen: ok, maar wat nu? Als ze het niet herkennen: wat nu?
Meer direct antwoord op je vraag: ik herken het met vlagen, maar dat is eigenlijk altijd wel zo geweest. Persoonlijk probeer ik inderdaad iedereen te beoordelen, maar ook dan vergeet ik het nog wel eens (en vooral als je meer transacties/DM's in parallel hebt lopen: succes met alles 100% goed bijhouden wat wel en niet klaar is). Maar zelfs wanneer ik een review plaats heb ik maar op een gedeelte van die transacties een beoordeling ontvangen. Als ik zelf geen review achterlaat is het tot nu toe vrijwel nooit dat ik een review krijg, de melding dat ze een review hebben ontvangen helpt toch wel als een extra prikkel om ook die moeite te nemen. Maar zelfs dan moet iemand er nog steeds zin in hebben.
Zou op zich wel geweldig zijn natuurlijk als iedereen een review achterlaat, maar kan niet zeggen dat het een punt van frustratie is bij me.