Vinyl stickers

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef92
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-04 06:47
Beste,

Ik ben op zoek naar printer om vinylstickers 15x15cm efficiënt te printen.
Het moeten sterke stickers zijn omdat deze op bouwmachines dienen aangebracht te worden.
Hebben jullie een aanrader?

Groeten,
Jef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Hoeveel?

1 apparaat?
10 apparaten?
100 apparaten?
1000 apparaten?
10000 apparaten?
100000 apparaten?

persoonlijk denk ik dat de stickers bestellen een betere optie is.
De print winkel heeft gewoon betere apparatuur dan jij zal kopen.

https://www.pimprint.nl/v...s-drukken-15-x-15-cm.html
288 euro voor 500 stickers vind ik niet duur. en voor 288 koop je geen geschikte printer.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Kan je die stickers niet gewoon bedrukt bestellen? Ik denk dat de inkt van een huis tuin en keuken printer niet echt geschikt zal zijn om vol in de zon te hebben, en na 6 maanden verkleurd is. Oranje vlaggetjes bij een ek/wk voetbal zijn na 1 maand in de volle zon geen oranje meer, maar geel, want niet uv-bestendig.

Ik doe voor het gemak even de aanname dat het om een veiligheidswaarschuwing gaat.

[ Voor 11% gewijzigd door RaZ op 22-04-2025 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Koopadviesvragen horen in de koopadviesfora.

Move OH -> CKA

2) daar geldt: CKA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.