Earth is nice, heaven is better...
Verwijderd
ja, known problem, de garantie van deze laptops is met betrekking op dit probleem met een jaar verlengd, je kunt dit probleem dus binnen 2 jaar laten oplossen voor de montage kosten van het moederbord+audio/video board, er schijnt n.l. een probleem te zijn met de contacten tussen deze twee.
suc6
MASH
suc6
MASH
Zie ook dit topic. Zelfde probleem.
Verwijderd
Kan een tweaker zoals ik dit probleem zelf oplossen? contacttje beter vastsolderen ofzow, de 3 jaar garantie van mijn armada 1700 is verlopen
Verwijderd
Als bij ons weer eens voor de zoveelste keer zo'n armada 1750 een wit scherm geeft word of standaard de mobo vervangen of er word een nieuwe laptop gekocht. Ik ben dus bang voor je dat er niet veel aan te doen is.
Verwijderd
Nou, de oplossing was simpel, gewoon een papiertje op de vga drukken, en dan dichtschroeven, hierdoor komt er meer druk op de grafische kaart, wat zorgt dat de contacten tegen mekaar aan blijven, heb dit in april gedaan, en de laptop heeft nu nog steeds geen problemen meer gehad.
Geen soldeer werk
gewoon creativiteit
Geen soldeer werk
Waar zit die VGA dan op het moederbord? Heeft iemand een schema?
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Heb contactspray op de contactjes van het scherm gedaan, kan de vga chip zo niet vinden. Kijk het nu eerst even aan.
Alhoewel de frequentie van de fout vermeinderd is, komt hij nog wel voor. Iemand nog tips?
Pagina: 1