Ik moet een keuze maken tussen deze 2 rekenmachines. Weet er iemand of er veel kwaliteit verschil in zit? Welke zal ik nemen? Trouwens ze kosten beide rond de 55 gulden, dus dat zal niets uitmaken.

Verwijderd
Casio absoluut!!!!
hij's veel sneller, meestal goedkoper (kijk maar 'ns bij Blokker ofzo), meer functies, enz.
texas is echt troep vergeleken met Casio
Je kan btw beter een batterij ding nemen. batterijen (2 penlites) gaan al gauw 4 jaar mee, het is veel sneller en minder kwestbaar
hij's veel sneller, meestal goedkoper (kijk maar 'ns bij Blokker ofzo), meer functies, enz.
texas is echt troep vergeleken met Casio
Je kan btw beter een batterij ding nemen. batterijen (2 penlites) gaan al gauw 4 jaar mee, het is veel sneller en minder kwestbaar
NeeOp maandag 17 september 2001 20:11 schreef Sneeuwbal het volgende:
Nog meer mensen die casio beter vinden?
Persoonlijk vind ik Texas beter. Onder ander vind ik bij Texas knoppen indeling beter. Ik spreek hierbij uit ervaring. Heb namelijk al meerdere rekenmachines gehad, zowel Casio en TI. Qua snelheid maakt het niet zoveel uit hoewel ik wel heb gemerkt dat de batterijversie van een TI model sneller is dan een zonnepaneel model. Weet overigens niet of dat nu nog zo is.
Misschien is het beter om beide modellen even uit te proberen. (Lenen van iemand die deze rekenachines heeft). Dan krijg je een beetje een indruk van beide machines zodat dat de keuze misschien wat makkelijker maakt.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Neem Casio....ik ben nu 26 en ik ben in de brugklas begonnen met de legendarische Casio FX-82 (die met de semi-harde doos...afneembaar en goeie bergplaats voor spiekbriefjes)...in de tweede overgestapt naar FX-115 en ik heb nu drie generaties daarvan gehad........de eerste is helaas overleden, omdat iemand uit mijn klas zonodig met mijn pas moest voetballen 
Maar de tweede is denk ik 7 jaar oud ofzo en sinds een half jaar is de batterij op en werkt nu alleen nog op zonneenergie....
Ik heb nu de derde generatie op werk liggen en die vinnik erg goed...alleen jammer dat de deksel nu geïntegreerd is aan de rekenmachine zelf (dus als dat schrnier breekt ben je genaaid...en geloof mij je hebt een STEVIGE rekenmachine nodig)
Verder kijk es naar het aantal knoppen...de functies zijn op beide hetzelfde, maar Casio heeft meer knoppen, dus meer functies hebben een eigen knop....werkt fijner....Voor de sceptici: wacht maar tot je in de laatste 5 minuten van je proefwerk de hele SD en Variantie nog moet uitrekenen.
En inderdaad, Casio rekent ook sneller (CPU is sneller?)
* hassanjassan ziet dat de FX-115s nu ook twee regeltjes LCD heeft
Nou ja...genoeg gezegd denk ik???
Maar de tweede is denk ik 7 jaar oud ofzo en sinds een half jaar is de batterij op en werkt nu alleen nog op zonneenergie....
Ik heb nu de derde generatie op werk liggen en die vinnik erg goed...alleen jammer dat de deksel nu geïntegreerd is aan de rekenmachine zelf (dus als dat schrnier breekt ben je genaaid...en geloof mij je hebt een STEVIGE rekenmachine nodig)
Verder kijk es naar het aantal knoppen...de functies zijn op beide hetzelfde, maar Casio heeft meer knoppen, dus meer functies hebben een eigen knop....werkt fijner....Voor de sceptici: wacht maar tot je in de laatste 5 minuten van je proefwerk de hele SD en Variantie nog moet uitrekenen.
En inderdaad, Casio rekent ook sneller (CPU is sneller?)
* hassanjassan ziet dat de FX-115s nu ook twee regeltjes LCD heeft
Nou ja...genoeg gezegd denk ik???
go go go !!
Verwijderd
Ja de legendarische FX-82 idd. Dat ding ruleert echt vet. ik heb mijn schermpje omgedraaid (nu dus witte cijfers op zwartOp dinsdag 18 september 2001 14:39 schreef hassanjassan het volgende:
Neem Casio....ik ben nu 26 en ik ben in de brugklas begonnen met de legendarische Casio FX-82 (die met de semi-harde doos...afneembaar en goeie bergplaats voor spiekbriefjes
beetje off-topic btw,maar goed boeie
Verwijderd
Lekker boeiend ? oftopic lullen rocks 
Ik heb eergister die casio gekocht, was gewoon 29,95 hoor ! Ik heb er al mee uitgerekend hoeveel dagen ik nu met mijn vriendin heb, tot dusver geen bugs.
Enuu als je er erg mee zit koop je ze toch allebei
Ik zou iig niet zo'n gaar zonnescherm erbij kopen.
Succes met je casiokeuze
Ik heb eergister die casio gekocht, was gewoon 29,95 hoor ! Ik heb er al mee uitgerekend hoeveel dagen ik nu met mijn vriendin heb, tot dusver geen bugs.
Enuu als je er erg mee zit koop je ze toch allebei
Ik zou iig niet zo'n gaar zonnescherm erbij kopen.
Succes met je casiokeuze
Pagina: 1