[GBA] THPS 2 laatste level...

Pagina: 1
Acties:

• Markuzi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Wat vinden jullie nou van het laatste level (Roof tops) van Tony Hawks Pro Skater 2 op de GBA? Ik vind het zwaar teleurstellend, heb je zolang je best gedaan om daar te komen en dan is het zo'n shitlevel. Bij THPS 1 op de PSX was het tenminste echt een beloning (Roswell).

btw voor de rest is THPS 2 wel moddervet.

Verwijderd

Idd, helemaal geen opdrachten meer etc. Enige wat ff leuk is, is om aan de overkant te komen....dan heb je het wel weer gehad.

Ook dat Spiderman en Mindy niet zijn te verdienen ( alleen cheatbaar :? ) vind ik erg zwak...misschien kan het wel, dus ik heb ze nog niet gecheat....maar ik wil het eigenlijk toch 100% weten.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Spiderman was bij THPS2 op de PC te krijgen als je een eigen-gebouwde skater alles 100% liet winnen... Hebben ze dat veranderd?

En bij de consoles meen ik me nog Skater's Heaven te hebben gezien als eind-beloning, hebben ze die niet meegenomen naar de GBA versie?

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Nope, ze hebben THPS2 echt cheap gemaakt...zo kan je geen banen maken en ook geen ventjes....

Laatste level stelt ook nix voor. Misschien ben ik toch te oud voor een GBA?

Laten we maar hopen dat next-gen spellen beter zullen worden.

Persoonlijk zit ik erg te wachten op Advance Wars ... en natuurlijk GoldenSun en Magical Vacation...

• Markuzi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Ik zit te wachten op Tekken en Doom... Van Tekken heb ik al filmpjes gezien en da wordt echt moddervet :)

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:07
Op maandag 17 september 2001 13:47 schreef Markuzi het volgende:
Ik zit te wachten op Tekken en Doom... Van Tekken heb ik al filmpjes gezien en da wordt echt moddervet :)
Waar heb jij filmpjes van Tekken gezien. Deze wil ik ook wel eens zien
Pagina: 1