Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mootje2303
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-04 12:21
Mijn Samsung s21 fe loopt volledig vast zodra ik één van de browsers gebruikt Chrome, Samsung browser) . Dit is ontstaan na de laatste update UI6.
Ik moet de telefoon dan via reset volume knop en zij knop geforceerd opnieuw laten opstarten want touchscreen werkt helemaal niet meer.
Heb geheugen al vrijgemaakt
ram plus uitgezet
Cache van browsers geleegd

Maar dit heeft nog niet het probleem opgelost
Iemand nog een idee

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-05 18:36
Jazeker, goede backup maken, en dan een fabrieksinstellingen reset uitvoeren. Na de reset gelijk testen of het opgelost is voordat je een backup terugzet. Werkt het kun je door.
Werkt het niet moet je met Odin de software opnieuw flashen (of dat door Samsung laten doen).

Wat er waarschijnlijk gebeurt is, is dat er iets fout gegaan is met de update en iets van slag geraakt is. Een reset kan het oplossen tenzij er iets heel erg vorrupt geraakt is, dan wordt het software flashen, maar 99 procent kans dat de fabrieksinstellingen reset het oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Heb je ook gecontroleerd of je ook de nieuwste Google Play-systeemupdate hebt(in de Instellingen app bovenaan in de zoekbalk play update invullen om de optie snel te vinden)? Meestal worden zulke problemen door (Google) systeem apps veroorzaakt, en met updates weer opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mootje2303
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-04 12:21
Thnx. Terug naar fabrieksinstellingen was inderdaad de truc.