Scheiding tussen lang en kort nieuws

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhzeater
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 16:35
Ik vind deze opsplitsing op de homepage van tweakers.net dus helemaal niks en zou het liefst zien dat het weer terug gaat naar de oude layout. Ik vind het onhandig en erg onoverzichtelijk.

Asus TX97 AMD k6-3+ 450@500@83x6(hardware max)@2,5v(hardw min) 128kb L1 cache@500 256kb L2 cache@500 512 kb L3 cache@83 Alpha Pal6035+sunon@5v 256 Mb(hardw max) PC133@83 Voodoo3 2000 PCI 143@199@2,80v (with V mod) SB Live! Dmax 60+ 30Gb @UDMA33(hardw max)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Van een kant kan ik me voorstellen dat je dat vindt, van de andere kant gezien, vind ik dat het nog best mooi heeft uitgepakt. Mede door deze constructie kan er veel meer nieuws op T.net verschijnen. Toen het korte nieuws qua layout nog in het beta-stadium verkeerde, was het iig veel erger. ;)

Maar je zit eigenlijk wel in het verkeerde forum; eigenlijk hoort dit in LA met voorin de topictitel '[T.net]'... :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20

Jaymz

Keep on moving !

Op zondag 16 september 2001 17:20 schreef mhzeater2 het volgende:
Ik vind deze opsplitsing op de homepage van tweakers.net dus helemaal niks en zou het liefst zien dat het weer terug gaat naar de oude layout. Ik vind het onhandig en erg onoverzichtelijk.
Als jij je mening nog ietsje beter kan verwoorden, en/of kan beargumenteren wil ik um best naar LA moven.

Zoals je het nu stelt, zul je allen maar te horen krijgen dat het zo blijft. Aangezien we jouw dat ook hier kunnen vertellen zie ik niet in waarom dit topic (op dit moment) naar LA zou moeten. Ik zie um dan liever hier veilig wegzakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
er staat al een topic van een andere user in LA die zegt dat het onduidelijk is om dat te scheiden.

[forum=15] > [topic=229468]

Mijn mening: Zelf vindt ik het ook best onduidelijk nu.

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 17 september 2001 00:43 schreef SWINX het volgende:
er staat al een topic van een andere user in LA die zegt dat het onduidelijk is om dat te scheiden.

Mja, maar nu gaat dat topic daar niet over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 17 september 2001 00:43 schreef SWINX het volgende:

Ja, maar dat topic heeft nu een totaal andere wending genomen. Die user wist kennelijk niet dat er short news bestond. Misschien is het in het begin wel onduidelijk en misschien moeten we er allemaal wel aan wennen, maar je moet het als iets extra's zien: zonder short news was dat nieuws in kwestie niet eens geplaatst.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Het is misschien wel wat minder overzichtelijk, maar voor mijn gevoel staat er dagelijks nu veel meer nieuws op T.Net

En als ik dan de afweging moet maken tussen minder nieuws of wat meer scrollen, dan weet ik het wel.... :)

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geloof me, de plaats waar de shorts nu staan, is op dit moment 'best of available options', maar als we een betere oplossing vinden zullen we die gebruiken. Op dit moment is het soms nog even onduidelijk wat voor nieuws in een short moet en wat niet, maar dat zal ongetwijfeld uitkristalliseren. Als het goed wordt gedaan, is een nieuwtje in de 'shorts' minder belangrijk en krijgt dus ook minder reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Otis :? is het dan mischien ook een optie om de waarderingen dan daar ook op te aanpassen :?
Qua moderaties dan :)
Volgens mij was dit ook al eens eerder naar voren gekomen, weet alleen het antwoord niet meer......

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1