Hoi, ik zoek een goede speaker setup voor een ijssalon. Het is een open ruimte van 60m2, 6m hoog. We willen, zeker in het weekend, wel een goede sound hebben, dat je elkaar nog net kan verstaan. En een set van minimaal 2 zodat we er soms ook 1 buiten kunnen zetten. Qua optie kijk ik nu naar deAudiopro c10 mk2, maar geen idee hoe dit klinkt. Graag hoor ik wat adviezen, opties en ervaringen
Vraag
Alle reacties
Dat is iedergeval een ijssalon waar ik niet meer heen zou gaan dan. Ook erg onhandig met bestellen en schreeuwen over de balie.Forza11 schreef op zondag 20 april 2025 @ 12:00:
Hoi, ik zoek een goede speaker setup voor een ijssalon.
[..]
..dat je elkaar nog net kan verstaan.
Bedoel je niet achtergrond geluid?
[ Voor 14% gewijzigd door DukeBox op 20-04-2025 12:05 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Alsjeblieft niet. zou voor mij een reden zijn om meteen niet meer te komen. zacht muziekje ergens op de achtergrond (in de winkel! niet buiten) is oke, maar meer moet het echt niet worden.Forza11 schreef op zondag 20 april 2025 @ 12:00:
Hoi, ik zoek een goede speaker setup voor een ijssalon. Het is een open ruimte van 60m2, 6m hoog. We willen, zeker in het weekend, wel een goede sound hebben, dat je elkaar nog net kan verstaan. En een set van minimaal 2 zodat we er soms ook 1 buiten kunnen zetten. Qua optie kijk ik nu naar deAudiopro c10 mk2, maar geen idee hoe dit klinkt. Graag hoor ik wat adviezen, opties en ervaringen
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
En wat had je zelf al gezocht en gevonden?
Daarbij: realiseer je dat als je dit soort dingen doet, je ook rechten moet betalen aan BUMA STEMRA oid. Kost je een paar duizend euro per jaar. Boetes zijn niet mals, reken een veelvoud daarvan.
Zie https://www.mkbservicedes...iek-draai-in-mijn-bedrijf
Had je dat in je budget meegenomen of bedacht? Iets zegt me van niet namelijk
Daarbij: realiseer je dat als je dit soort dingen doet, je ook rechten moet betalen aan BUMA STEMRA oid. Kost je een paar duizend euro per jaar. Boetes zijn niet mals, reken een veelvoud daarvan.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Mag je wel radio laten horen? Zie ik niets over in de link van mkb?The Eagle schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:35:
En wat had je zelf al gezocht en gevonden?
duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV
Nee - je kan het via mijnlicentie.nl zelf uitrekenen.
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Haha schitterend dat iemand vraagt om advies voor speakers en vervolgens feedback krijgt dat mensen geen ijsjes meer bij hem zullen kopen en hij duizenden euro’s aan BUMA boetes tegemoet kan zien.
Hier is hij vast mee geholpen
Hier is hij vast mee geholpen
Gezien de hygiëne zou ik gewoon zo’n dikke party speaker neerzetten in de hoek van jbl van de mediamarkt.
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
En.. wellicht moet je even bij je lokale APV nakijken of je wel zomaar een geluidsinstallatie buiten mag gebruiken. Dat zou zomaar nog wel eens vergunningsplichting kunnen zijn.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ja en als je het fatsoenlijk wil moet je een paar tops op standaards neerzetten. Hk move-8 oid.
@Forza11 In de 21 jaar dat je lid bent van het forum, mag het je inmiddels bekend zijn dat we meer verwachten van een aankoopadviestopic. Daarom gaat deze op slot.
Voor goed advies open je een topic in Beeld en geluid koopadvies waarna je het format wat je krijgt - uitgebreid en met eigen inzet - invult.
Voor goed advies open je een topic in Beeld en geluid koopadvies waarna je het format wat je krijgt - uitgebreid en met eigen inzet - invult.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.