Beste allen,
Kijken jullie even mee? Ik ben bezig met een verbouwing nl het ombouwen van een plat dak tot dakterras. Er zijn ook nieuwe ramen geplaatst. Op dit moment heb ik bedenkingen over de afwerking van de zijkanten / hoekjes van de ramen met mastiek. Deze is gebeurd door een firma die instaat voor dakwerken. Ze hadden dit uitgevoerd toen ze nieuwe epdm, dakprofielen en trespaplanken kwamen plaatsen. Ik had eigenlijk niet expliciet gevraagd om af te werken met mastiek. Dit staat ook nergens op de offerte. Zie foto's hieronder met details. Boven de ziijkanten van de ramen zie je de trespaplanken. Zouden jullie tevreden zijn met de afwerking in deze hoekjes? Als ik vergelijk met de afwerking van ramen uit de straat vind ik het bij mij echt heel slordig. Maar ik ben leek hierin. Hoe denken jullie hierover? En kan hier nog iets aan gedaan worden? Alvast veel dank voor jullie feedback!/f/image/kV4YSjJSudDBax7sEqDamF3x.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mKwwighTx1fJStUIDjLzG6V3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/A079wYDKypRCm1PwIg1gloKE.png?f=fotoalbum_large)
Kijken jullie even mee? Ik ben bezig met een verbouwing nl het ombouwen van een plat dak tot dakterras. Er zijn ook nieuwe ramen geplaatst. Op dit moment heb ik bedenkingen over de afwerking van de zijkanten / hoekjes van de ramen met mastiek. Deze is gebeurd door een firma die instaat voor dakwerken. Ze hadden dit uitgevoerd toen ze nieuwe epdm, dakprofielen en trespaplanken kwamen plaatsen. Ik had eigenlijk niet expliciet gevraagd om af te werken met mastiek. Dit staat ook nergens op de offerte. Zie foto's hieronder met details. Boven de ziijkanten van de ramen zie je de trespaplanken. Zouden jullie tevreden zijn met de afwerking in deze hoekjes? Als ik vergelijk met de afwerking van ramen uit de straat vind ik het bij mij echt heel slordig. Maar ik ben leek hierin. Hoe denken jullie hierover? En kan hier nog iets aan gedaan worden? Alvast veel dank voor jullie feedback!
/f/image/kV4YSjJSudDBax7sEqDamF3x.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mKwwighTx1fJStUIDjLzG6V3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/A079wYDKypRCm1PwIg1gloKE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pXAtlnuGbREDpWlPE4NZKIKz.png?f=fotoalbum_large)