Hallo allemaal,
Voor een feest had de host het idee om door verschillende mensen hun foto's van de gsm op een groter scherm te projecteren/casten/whatever. Hij wordt 70, dus gaat ervan uit dat mensen foto's op hun telefoon van familie etc. aan anderen willen laten zien, maar dat dit fijner zou zijn op een groter scherm. Het feest zal in een bossig gebied plaatsvinden.
Mijns inzien is dit niet op een eenvoudige manier op te lossen.
De mogelijkheden die ik zie:
-Allerlei verschillende devices/modellen/merken
-Leeftijdsgroep zal hoog zijn en technische kennis schat ik over het algemeen redelijk laag in.
-Er is geen vaste netwerkverbinding/wifi
Wellicht zie ik een mogelijkheid over het hoofd. In principe is alles buiten, op het telefoonscherm laten zien, een optie.
Voor een feest had de host het idee om door verschillende mensen hun foto's van de gsm op een groter scherm te projecteren/casten/whatever. Hij wordt 70, dus gaat ervan uit dat mensen foto's op hun telefoon van familie etc. aan anderen willen laten zien, maar dat dit fijner zou zijn op een groter scherm. Het feest zal in een bossig gebied plaatsvinden.
Mijns inzien is dit niet op een eenvoudige manier op te lossen.
De mogelijkheden die ik zie:
- usb-c naar hdmi en via deze kabel naar een scherm of projector
- Nadeel: Niet iedereen heeft een usb-c telefoon en ik meen dat niet elke usb-c telefoon dit aankan ivm otg.
- Casten vanuit de mobiele telefoon naar een chromecast aan een scherm
- Nadeel: Veel handelingen voor de generatie 65+, er moet met een 4g router een wifi aangemaakt worden, waarmee zowel de chromecast als ook elke telefoon die wil casten verbonden moet zijn. Daarbij ben ik mij niet bewust van hoe goed de 4g ontvangst zal zijn. If any.
-Allerlei verschillende devices/modellen/merken
-Leeftijdsgroep zal hoog zijn en technische kennis schat ik over het algemeen redelijk laag in.
-Er is geen vaste netwerkverbinding/wifi
Wellicht zie ik een mogelijkheid over het hoofd. In principe is alles buiten, op het telefoonscherm laten zien, een optie.
Half vrijstaand, enkelsteens 1914 huis, 350+m2, +- 200m2 verwarmd. Gedeeltelijk hr++, dubbelglas en enkelglas. Quatt duo.