Ik wil graag advies over de build die ik tot nu toe heb samengesteld. Wat is er goed en wat moet anders? Ik ga hem voornamelijk gebruiken om mijn huidige standalone Quest 3 ook als PCVR te kunnen gebruiken. Speel vooral militaire spellen zoals onward, Breachers, Exfill Zone en wil ook spellen als half-life Alex gaan spelen. Flightsims vind ik ook leuk.
Het systeem mag tussen 1500 en 1750 euro kosten, liefst rond de 1500. Dit is inclusief verzenkosten. Assemblage doe ik zelf.
Ik heb geen componenten die ik hergebruik behalve 2 hdmi schermen DELL P2419H. Wellicht koop ik later een nieuw beeldscherm, maar voor nu heeft dat voor mij nul prio.
Wil vooral dat alles soepel loopt op de hoogst mogelijke setting en het systeem toekomstbestendig is. Ik heb nu rekening gehouden met het in de toekomst upgraden naar een I7.
Mijn voorkeur voor grafische kaarten gaat uit naar Intel voor CPU en Asus voor GPU, verder heb ik niet veel voorkeuren. Dit omdat het me een veilige keuze lijkt. Ik sta wel open voor suggesties welke een ander platform betreffen, maar moet dan wel overtuigd worden.
Ik tweak graag, dus overklokken zal ik vast doen indien dat kan.
Wil graag het nieuwste & snelste systeem binnen het budget, maar tegelijkertijd niet meer uitgeven dan nodig. Kortom upgrades moeten opwegen tegen de prijs.
Hoop dat jullie kunnen helpen! Alvast bedankt!
Het systeem mag tussen 1500 en 1750 euro kosten, liefst rond de 1500. Dit is inclusief verzenkosten. Assemblage doe ik zelf.
Ik heb geen componenten die ik hergebruik behalve 2 hdmi schermen DELL P2419H. Wellicht koop ik later een nieuw beeldscherm, maar voor nu heeft dat voor mij nul prio.
Wil vooral dat alles soepel loopt op de hoogst mogelijke setting en het systeem toekomstbestendig is. Ik heb nu rekening gehouden met het in de toekomst upgraden naar een I7.
Mijn voorkeur voor grafische kaarten gaat uit naar Intel voor CPU en Asus voor GPU, verder heb ik niet veel voorkeuren. Dit omdat het me een veilige keuze lijkt. Ik sta wel open voor suggesties welke een ander platform betreffen, maar moet dan wel overtuigd worden.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i5-14400 (SRN46) Boxed | € 169,81 | € 169,81 |
1 | Moederborden | MSI MAG B760 TOMAHAWK WIFI | € 182,99 | € 182,99 |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5070 12GB GDDR7 OC Edition | € 759,- | € 759,- |
1 | Behuizingen | Lian Li Lancool 216 Zwart RGB | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Grijs) | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000C40 | € 109,05 | € 109,05 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 750W | € 97,99 | € 97,99 |
1 | SSD's | Samsung 990 EVO Plus 1TB | € 84,65 | € 84,65 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.553,38 |
Ik tweak graag, dus overklokken zal ik vast doen indien dat kan.
Wil graag het nieuwste & snelste systeem binnen het budget, maar tegelijkertijd niet meer uitgeven dan nodig. Kortom upgrades moeten opwegen tegen de prijs.
Hoop dat jullie kunnen helpen! Alvast bedankt!
[ Voor 49% gewijzigd door dlangr op 19-04-2025 01:13 . Reden: Tabel toegevoegd ]