Fan op Fop32 vervangen door een 80mm?

Pagina: 1
Acties:

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:12
Heeft et nut om de YStech fan op de Fop32 te vervangen door een 80mm fan van bv Sunon?

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 21:21
kwa geluid waarschijnlijk wel. Ik word ook al een beetje gek van de fan op m'n WBK38. Die 80 mm fan maakt minder toeren en dus minder lawaai (meestal). Ook kun je hem goed op 7 V gebruiken als ie nog te lawaaierig is.

• KeRsTmAnNeKe
Et geluid is geen probleem... hangen meer fans in die voor meer herrie zorgen...

Vraag me af offie beter koelt..

Verwijderd

hehe dan hebbie mijn dragon orb 3 nog niet gehoord das een lekker fluit toontje dat niet te verdragen is maar hij runt nu op 7v lekker veel beter :)

• KeRsTmAnNeKe
Heb dacht ik een wavje daarvan gehoord... fohn dat et is..

Maar zit nu een fop32 op me proc en die doet et goed, maar de vraag is dus offie et beter doet met een 80mm :)

• KeRsTmAnNeKe
joehoe... iemand misschien ??

Kan et anders fout gaan als ik er een 80mm op zet (wel werkende :P ) en dat dan me Duron 866 kapot gaat?

Verwijderd

80mm fans zijn veel stiller en hebben meer airflow dan de stock-fan.

Altijd proberen dus!

• KeRsTmAnNeKe
Geprobeert, 80mm ding met een hoop gekloot met ijzerdraad vastgezet en schrok eigenlijk beetje van het resultaat...

hij is gewoon 4/5 graden koeler (fan op 12v)

Alleen jammer dat ik rpm niet kan zine van die fan .. maar ja, je kan neit alles hebben

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 21:39
Je kan zo'n 80mm fan heel eenvoudig vastzetten met het clipje van de 60mm fan. Dat gaat goed, heb ik ook gedaan.

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 11:16
Topic is al vaker langsgekomen:

[topic=165114/1/25]
Pagina: 1