Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:04
We zijn aan het kijken voor een airco voor in de woonkamer. Gezien de ruimte moet hij wel rond de 5Kw zijn. Nu hebben we al de beslissing gemaakt tussen een MHI Diamond en de Daikin Stylish, alleen nu kwam mijn vrouw de Toshiba Haori tegen. Dit model kan je aanpassen door middel van een stofje wat je over de kap kan heen trekken, en dus een kleur naar wens kan geven. Het scheelt aardig wat geld, namelijk 2.400 incl installeren tegen de Daikin Stylish welke op 3.500 euro incl. installeren. Nu is de Toshiba "maar" 4.6Kw, maar ik kan er ook niet veel over vinden qua gebruikers ervaringen. Heeft er iemand ervaring mee hier of een advies over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Verwijderd. Geen respons TS.

[ Voor 96% gewijzigd door PatRamon op 19-04-2025 18:30 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 20:41
supercrazy schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 09:50:
We zijn aan het kijken voor een airco voor in de woonkamer. Gezien de ruimte moet hij wel rond de 5Kw zijn. Nu hebben we al de beslissing gemaakt tussen een MHI Diamond en de Daikin Stylish, alleen nu kwam mijn vrouw de Toshiba Haori tegen. Dit model kan je aanpassen door middel van een stofje wat je over de kap kan heen trekken, en dus een kleur naar wens kan geven. Het scheelt aardig wat geld, namelijk 2.400 incl installeren tegen de Daikin Stylish welke op 3.500 euro incl. installeren. Nu is de Toshiba "maar" 4.6Kw, maar ik kan er ook niet veel over vinden qua gebruikers ervaringen. Heeft er iemand ervaring mee hier of een advies over?
Waar kan je voor 2400 eu een 4,6kw haori bestellen en laten installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfolkers
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:08
Hé, wij hebben een multi split Haori hangen, 3.5kw in de woonkamer 2.5kw in de slaapkamer.

Kwa uiterlijk zeer tevreden over, zeker nadat we de stoelen leren herbekleden en de airco de zelfde stof hebben gegeven, past zo heel goed bij het interieur.

Kwa verwarmen en koelen, niks negatiefs over te zeggen. Pendelt weinig, geluid is prima, en op volle kracht komt er een hoop warmte / kou uit.

Integratie in home automation is mogelijk, maar niet het meest stabiel.

Hoe groot is je kamer en hoe is de isolatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:04
RevQ schreef op maandag 15 september 2025 @ 19:53:
[...]

Waar kan je voor 2400 eu een 4,6kw haori bestellen en laten installeren?
We zijn uiteindelijk voor de MHI gegaan :). Ik had een adres uit Belgie ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 20:41
supercrazy schreef op maandag 22 september 2025 @ 12:49:
[...]

We zijn uiteindelijk voor de MHI gegaan :). Ik had een adres uit Belgie ervoor.
Welk adres? Wil de Haori 4,6kw installeren, woon in de buurt van de belgische grens.

Offerte liggen van NL partij voor 4100 eu.
hfolkers schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:08:
Hé, wij hebben een multi split Haori hangen, 3.5kw in de woonkamer 2.5kw in de slaapkamer.

Kwa uiterlijk zeer tevreden over, zeker nadat we de stoelen leren herbekleden en de airco de zelfde stof hebben gegeven, past zo heel goed bij het interieur.

Kwa verwarmen en koelen, niks negatiefs over te zeggen. Pendelt weinig, geluid is prima, en op volle kracht komt er een hoop warmte / kou uit.

Integratie in home automation is mogelijk, maar niet het meest stabiel.

Hoe groot is je kamer en hoe is de isolatie?
Door wie laten installeren en wat betaalde je?

[ Voor 50% gewijzigd door RevQ op 22-09-2025 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfolkers
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:08
Ik heb hem in Italië besteld zelf geïnstalleerd en door iemand via Marktplaats in gebruik laten stellen.
Eerlijk gezegd geen idee van de kosten meer. Zou ik op moeten zoeken.
Pagina: 1