Mijn vraag
Ik heb iemand met mijn spullen laten rijden en kwam er daarna achter dat het rempedaal te veel naar voren staat. Ik vroeg me af of iemand hier ook de T-LCM pedalen heeft en kan bevestigen/ontkrachten of dit zo hoort en eventueel kan helpen met het oplossen.
Volgens mij horen de pedalen netjes met elkaar uitgelijnd te zijn, maar ik heb nu dit:
:strip_exif()/f/image/qM2LICWQfpAreuCrf4IjxWRF.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/qZpdP334azPQUIyfnfjaoylb.jpg?f=fotoalbum_medium)
Bij de veren zie ik nu dit:
:strip_exif()/f/image/SyC87BCHtrPc0Z6hPRv2udN5.jpg?f=fotoalbum_medium)
Terwijl het er volgens mij zo uit moet zien:
:strip_exif()/f/image/8LfC2CGXonTioiu4DQwZ41IG.jpg?f=fotoalbum_medium)
Klopt wat ik zeg?
Mist er een onderdeel of zo? Dat er misschien een moertje af is gesprongen? Het lijkt alleen helemaal glad te zijn en heeft geen gaten, dus ik zie niet hoe hier iets op bevestigd kan worden. Maar volgens mij heeft er origineel ook niks op gezeten.
Heeft iemand hier enig idee hoe ik dit weer kan uitlijnen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Thrustmaster T-LCM
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Paar tickets gemaakt bij Thrustmaster, maar die komen niet verder dan om de bon vragen en daarna aangeven dat de garantie is verlopen.
Ik heb iemand met mijn spullen laten rijden en kwam er daarna achter dat het rempedaal te veel naar voren staat. Ik vroeg me af of iemand hier ook de T-LCM pedalen heeft en kan bevestigen/ontkrachten of dit zo hoort en eventueel kan helpen met het oplossen.
Volgens mij horen de pedalen netjes met elkaar uitgelijnd te zijn, maar ik heb nu dit:
:strip_exif()/f/image/qM2LICWQfpAreuCrf4IjxWRF.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/qZpdP334azPQUIyfnfjaoylb.jpg?f=fotoalbum_medium)
Bij de veren zie ik nu dit:
:strip_exif()/f/image/SyC87BCHtrPc0Z6hPRv2udN5.jpg?f=fotoalbum_medium)
Terwijl het er volgens mij zo uit moet zien:
:strip_exif()/f/image/8LfC2CGXonTioiu4DQwZ41IG.jpg?f=fotoalbum_medium)
Klopt wat ik zeg?
Mist er een onderdeel of zo? Dat er misschien een moertje af is gesprongen? Het lijkt alleen helemaal glad te zijn en heeft geen gaten, dus ik zie niet hoe hier iets op bevestigd kan worden. Maar volgens mij heeft er origineel ook niks op gezeten.
Heeft iemand hier enig idee hoe ik dit weer kan uitlijnen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Thrustmaster T-LCM
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Paar tickets gemaakt bij Thrustmaster, maar die komen niet verder dan om de bon vragen en daarna aangeven dat de garantie is verlopen.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.