Toon posts:

Wanneer komt Red faction ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand misschien weanneer Red Faction komt :?:?:?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
ALs alles goed is dan komt hij dinsdag uit 18 September.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik meende 29 september (la heb ik hem lekker al, PS2 ROELT! :P)

Verwijderd

Topicstarter
helaas met m`n 15 gulden per week zit een playstation 2 voor een rug er echt niet in :(

Verwijderd

Heb de demo gespeeld....eerlijk gezegd ik vond er nix aan... :( zeggen van dat alles kapot kan... dus niet :(
Hoop de finale versie beter zal zijn. :)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Op zondag 16 september 2001 19:53 schreef Ares het volgende:
Ik meende 29 september (la heb ik hem lekker al, PS2 ROELT! :P)
Hoe is het spel qua lengte en de qua verhaal ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alleen de niewe demo gespeeld , maar als ik met een shotgun op een mannetje schoot was er geen bloed te zien kan dat aan de demo liggen en is het in de full version wel te zien of is er gewoon geen bloed in dat spel :?

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik morgen eens bij de media markt kijken/bellen.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 september 2001 20:59 schreef SilverAkira het volgende:
Heb de demo gespeeld....eerlijk gezegd ik vond er nix aan... :( zeggen van dat alles kapot kan... dus niet :(
Hoop de finale versie beter zal zijn. :)
nou , er kan best veel kapot maar ik zie ook al een bug , want in de demo heb je glasshouse , daaar heb ik de hele grond kapot geschoten onder de glass house zodat ie op nix meer stond en die glass house bleef gewoon staan in de lucht :? , hopen dat dat niet in de gewone versie is ;(

Verwijderd

Heb ook de demo gespeeld en ik vond de graphics niet echt denderend. Ik vond het een beetje half life 1 graphics.
Ik hoop dat dat in de hele versie erg is verbeterd.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

De eerste van de nieuwe maand...
Heb ikm gelezen op Games.nl

met papier mache kun je alles maken!!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb Discovery R'dam gebeld (voorheen Max) en hij wordt idd pas op 28 sep verwacht, pff ik ben aan wat nieuws toe.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
heeeft iemand dit spel misschien voor de ps2 en zo er wat over willen schrijven :?

Verwijderd

Hij wordt volgens mij eind september pas verkrijgbaar...

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op dinsdag 18 september 2001 17:31 schreef arko19 het volgende:
heeeft iemand dit spel misschien voor de ps2 en zo er wat over willen schrijven :?
Moet je eens op gamers.nl proberen, daar zitten veel ps2'ers heb zelf vroeger een psx gehad (ps1) was voor die tijd een superbak, maar fp shooters zijn er niet goed op te spelen.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
ja das ook niet lekker spelen met zo`n joypad

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Het ging nog wel in doom, maar toen er 100% freelook kwam was het niet meer te doen.

Niet op voorraad.

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:30

Raimond613

Simracer

Ik heb m vorige week gekocht voor mn PS2 en in eerste instantie vond ik de besturing zwaar kl*te, maar toen ik er na een half uurtje aan gewend was vond ik het eigenlijk best wel lekker spelen :)
de 2 sticks zijn om te lopen/rond te kijken, schieten doe je met de R1 en R2 knoppen (dat zijn die knoppen aan de zijkant).

Qua verhaal vind ik het spel wel een beetje tegenvallen, omdat er gewoon bijna geen verhaal in zit (tot nu toe dan, ik ben nog niet heel erg ver).

Voorderest vind ik het lijken op half-life, erg leuk dus :)

iracing profile

Pagina: 1