Achtergrond
Ik ben twee advertenties aan het voorbereiden. Daarbij doe ik vaak verschillende kleine wijzigingen, typfoutje hier, extra spec daar, etc. Tussendoor sla ik de advertenties telkens op als preview.Gisteren en vandaag was ik daarmee bezig. Ondanks dat ik nog niet op publiceren heb gedrukt, kreeg ik van elke advertentie al een mail met de vraag of ik de plaatsing wilde bevestigen. Die heb ik tot zojuist genegeerd want ik was nog bezig met foto's toevoegen
Vandaag weer een paar wijzigingen gedaan, opgeslagen als preview, en net ontvang ik weer een mail om de plaatsing te bevestigen. Gezien ik klaar was met de wijzigingen heb ik op de "Plaats advertentie" knop in de mail gedrukt.
Reproductie
Met een nieuwe advertentie ben ik tot de volgende reproductiestappen gekomen:- Maak een nieuwe advertentie en sla deze op als preview.
- Wijzig de advertentie. Inhoudelijk hoeft er niks gewijzigd te worden, maar klik op de knop om de advertentie aan te passen en sla deze opnieuw op als preview.
- Observatie: bovenaan staat na het opslaan "Je advertentie is aangepast. Maar om deze advertentie te publiceren is activatie benodigd. Er is een e-mail met activatiecode naar je e-mailadres gestuurd."
- Observatie: je ontvangt nu een email met activatielink, maar je advertentie is nog een preview.
- Klik op de activatielink.
Observatie
Na klikken op de activatielink krijg ik een 503 Service Unavailable met onderstaande gegevens:code:
1
2
3
4
5
| 503 Service Unavailable URL: https://tweakers.net/aanbod/activeren/3869440/eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJpYXQiOjE3NDQ4ODU4MTgsImV4cCI6MTc0NDk3MjIxOCwianRpIjoiMzg2OTQ0MCJ9.CEc3FeLhgAFbLx8WTunTdjoOX_0SswxDnJPFFH1wqEQ/ Foutcode: 0 [InvalidArgumentException] Tijdstip: 17-04-2025 12:32:45 Request ID: Twk-eun-app1_310.1.1_2382302_1CNE9obLsfQo6EEnR4MwZX |
Ik heb twee pogingen gedaan met een minuut of 10 er tussen, beide met hetzelfde resultaat.
Browser: Firefox 137.0.2
Mailclient: Thunderbird 128.9.0esr
Verwacht
* Geen e-mail, want mijn advertentie is nog een preview.of:
* Een geplaatste advertentie
* Indien dit een vaker voorkomend issue is, instructies over de oorzaak en/of hoe ik dit kan voorkomen.
Notities
Onduidelijk voor mij is de exacte oorzaak. Misschien had ik uberhaubt geen mails moeten krijgen om de plaatsing te bevestigen, gezien ik de advertenties enkel als preview heb opgeslagen?Dank!

[ Voor 20% gewijzigd door Booster op 17-04-2025 14:17 ]