Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craain
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-05 10:08
Beste leden van Tweakers,

Mijn vraag
Ik ben sinds 2 maanden in het bezit van horloge Garmin Forerunner 255... Deze maak ik voornamelijk gebruik van onder andere crosstrainer en mountainbike. Nadat ik heb gemountainbiked kan ik het route zien hoe ik heb gefietst maar niet real time track, om te zien hoe ik heb gefietst, in beweging zoiets als 'play'. Mijn vorige horloge is van polar en dat kon ik wel zien maar bij Garmin?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alles geprobeerd, google en collega's gevraagd en niemand weet het. Sommige collega kijken dan op strava maar dan in betaling...

Dus mijn vraag is of het in Garmin zelf mogelijk is? software van Garmin is connect.

Beste antwoord (via Craain op 20-04-2025 18:59)

• JaVaWa
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Kijk je nu in de Connect app, of op de website https://connect.garmin.com ? Op de website heb je wel een afspeelknop, in de app niet.
Op de website kun je ook met de muis bewegen over de grafieken, dan wordt de bijbehorende positie op de kaart aangegeven.

Mijn GPS-collectie

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spexxel
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-05 11:14
In de webversie van Garmin Connect heb je wel een 'play'-knopje waarop een bolletje over de route beweegt en tegelijkertijd over je grafieken. Bedoel je zoiets qua 'real time track'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craain
Bij plattegrond (google map) van connect zie je mijn fietsroute staan. Van start tot einde wil ik beweging zien... Maar dan kon ik niet zien.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• JaVaWa
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Kijk je nu in de Connect app, of op de website https://connect.garmin.com ? Op de website heb je wel een afspeelknop, in de app niet.
Op de website kun je ook met de muis bewegen over de grafieken, dan wordt de bijbehorende positie op de kaart aangegeven.

Mijn GPS-collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craain
Oh op website, ga even kijken. Klopt zie ik! Jammer dat het op app niet te zien is. Bedankt

[ Voor 50% gewijzigd door Craain op 20-04-2025 18:59 ]