Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretz
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-05 14:28
Ik ben werkzoekende en ik dacht ik zet mijn CV op werk.nl maar iedere keer als ik opnieuw inlog is mijn CV weer een grote bende met data die niet kloppen. Dan pas ik het weer aan zodat het wel weer kloppend is en vervolgens is het de volgende keer weer niet kloppend. Ben ook al een keer door een mogelijke nieuwe werkgever gebeld die een vraag had over bepaalde werk ervaring en toen waren de data dus weer verkeerd 8)7. Toen ik jaren geleden werk.nl ook eens gebruikte had ik dit probleem niet...

Hebben hier meer mensen last van toevallig? Vind het zo raar dat een website van de overheid gewoon niet goed lijkt te werken. Dus wellicht is er iets anders mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:57

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hoezo verwacht je van een site van de overheid dat ie goed zou werken? ;)

Maar doe jezelf een lol, gebruik die site niet. Er is geen enkele serieuze werkgever die daar werk post, en als het al gebeurt loopt het hopeloos achter.

Er zijn betere sites om aan werk te komen.

Maar in de huidige wereld vraag ik me af waarom dat nodig is. Fatsoenlijk profiel op LinkedIn en ze komen vanzelf. En anders kijken op een paar echte vacaturesites of je netwerk informeren.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)