1 laptop, 2 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• profox1977
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-04 07:24
Hoi Allemaal.

qua apparaten haat mijn vraag over de volgende Divices:
Laptop: Lenovo Ideapad 5 pro
Monitor 1: IIyama [DP port, DP out ,HDMI in en usbc aansluiting]
Monitor 2: Samsung [DP 1 poort en 2 HDMI in poorten]

De laptop is verbonden met monitor 1 via USB C (er zit een docking in mijn monitor) en dat werkt goed

Nu heb ik een 2e monitor (monitor 2),De enige manier dat ik beeld krijg is de DP out van monitor 1 te connecten met de DP in van monitor 2. Echter mijn laptop herkent monitor 2 niet en ik kan enkel monitor 1 dupliceren op monitor 2.

Ik denk dat ik een splitter of iets dergelijks nodig heb, maar ik wil graag de makkelijke verbinding van 1 usb C in de laptop behouden.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee hoe ik beide monitoren werkend kan krijgen (dus zodat ik kan werken met 3 beeldschermen. Is daar een andere oplossing/ splitter oid voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:18

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Altijd handig als je de gebruikte producten linkt.

Het zou goed kunnen dat er een instelling in de ilyama verkeerd staat waardoor de dp-out alleen een kopie laat zien wat er op de monitor gebeurd.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:39
Begin eens met de monitoren daadwerkelijk te benoemen en te zorgen voor linkjes.

Nu is het “lIyama en Samsung”.

Ook van de Ideapad 5 Pro zijn we ondertussen aan generatie 10 en hebben we zowel Intel als AMD-versies, dus graag de precieze info.